بهترین بوتیک هتل های ایران

بهترین بوتیک هتل های ایران

بهترین بوتیک هتل های ایران

اقامت و رزور هتل برای مسافران در هتل ها قدمت زیادی دارد، در ایران با گذشت زمان و افزایش گردشگران برای سفر به شهرهای تاریخی بسیاری از خانه های قدیمی و تاریخی با معماری و سبک متفاوت خود به بوتیک هتل ها تغییر کاربری داده است.حال آنکه این بوتیک هتل ها بسیار مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته است تا شبی هرچند کوتاه غرق در تاریخ ایران شوند، برای آشنایی بیشتر با بهترین بوتیک هتل های ایران با ایران نیهون همراه باشید.

هتل باغ مشیر الممالک (یزد)

هتل باغ مشیر الممالک ( یزد )

خانه ی تاریخی باغ مشیر الممالک یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر کویری یزد می باشد که به شیوه ی سنتی بازسازی و مرمت شده است، این هتل بوتیک زیبا یکی از معروف ترین رستوران های شهر یزد می باشد که هرساله در هر زمانی پذیرای مهمانان خود هستند.

خانه تاریخی بخردی (اصفهان)

خانه تاریخی بخردی ( اصفهان )

خانه تاریخی بخردی در شهر اصفهان توسط مرتضی بخردی در قرن دهم ساخته شده است، با بازسازی و مرمت این خانه و اضافه کردن امکاناتی مدرن در کنار مرمت و بازسازی سنتی این خانه تاریخی را به یکی از بهترین هتل بوتیک های ایران تبدیل کرده است.این هتل با معماری دوره ی صفوی خود تجربه شبی رویایی و تاریخی را رغم خواهد زد.

خانه فروغ الملک (شیراز)

خانه فروغ الملک ( شیراز )

خانه تاریخی فروغ الملک یکی از قدیمی ترین خانه های ایران می باشد که در دوره ی قاجار بازسازی شده است و در میدان قدیمی شیراز واقع شده است.سبک معماری خاص این خانه به همراه ایوان ها، حیاط مرکزی، فواره ها و کاشیکاری های پر ظرافت آن آرامش خاصی را برای مسافران و مهمانان رقم خواهد زد.

سرای عامری ها (کاشان)

بهترین بوتیک هتل های ایران

هتل عامری های کاشان یکی از خانه های مجلل قرن یازدهمی می باشد که توسط فرماندار وقت کاشان ساخته شده است، در حال حاضر این خانه تاریخی زیبا به یکی از بهترین بوتیک هتل های ایران تبدیل شده است.بوتیک هتلی مجلل با امکانات رفاهی به روز در کنار معماری سنتی زیبای خود به زیبایی هرچه بیشتر خود افزوده است.

خانه خالو میرزا (یزد)

خانه خالو میرزا ( یزد )

خانه ی خالو میرزا خانه ایی چهار ایوانی در شهر یزد می باشد که یکی از جلوه های معماری ایرانی است که قدمت آن به زمان ایلخانی می رسد.این هتل با 10 اتاق با چیدمان اتاق های زیبایش شما را برای وقت گذرانی در آن ترغیب می کند.

هتل طوبی (تهران)

هتل طوبی ( تهران )

هتل آپارتمان سه ستاره طوبی اولین هتل بوتیک ایران می باشد که در شهر تهران واقع شده است، این بوتیک هتل در یکی از لوکس ترین مناطق شهر تهران قرار گرفته است که از ویژگی های خاص این هتل نوع چیدمان، رنگ، میوه و گل آن توسط مهمانان انتخاب می شود.

هتل ایرمان (قشم)

هتل ایرمان ( قشم )

یکی از جدیدترین هتل بوتیک های ایران می باشد که در شهر قشم واقع شده است، این هتل به عنوان اولین بوتیک هتل جزیره قشم با ساختار و طراحی بسیار زیبا چشم هر بیننده ایی را خیره می کند.

هتل لاله کندوان (تبریز)

هتل لاله کندوان ( تبریز )

هتل بین المللی لاله کندوان در سال 1385 به عنوان سومین هتل صخره ایی دنیا مورد بهره برداری قرار گرفته است، این هتل بیت المللی زیبا در روستای تاریخی کندوان در 62 کیلومتری جنوب غربی تبریز واقع شده است.

هتل سنتی نیایش (شیراز)

هتل سنتی نیایش ( شیراز )

هتل سنتی نیایش شیراز در 17 بهمن سال 1388 در شهر شیراز مورد بازسازی و بهره برداری قرار گرفته است، این هتل از خانه های سنتی شیراز می باشد که جایگاه تاریخی ویژه ایی دارد.این هتل در میان مجموعه ایی از موزه ها، کلیسا ها و آتشکده های قدیمی زیبای شهر شیراز واقع شده است.و یکی از بهترین هتل بوتیک های ایران می باشد.

خانه مرشدی ها (کاشان)

خانه مرشدی ها ( کاشان )

خانه مرشدی ها با تاریخی 250 ساله در خیابان ملا حبیب اله شریف کاشانی در سال 1394 مرمت شده و به عنوان اقامتگاهی سنتی و بوتیک هتلی زیبا مورد بهره برداری قرار گرفته است.این هتل 2 طبقه با 8 باب اتاق مجهز به تمامی امکانات رفاهی به سبک سنتی می باشد، اتاق های این هتل همانند خانه های اشرافی تزیین شده است ئ در هر گوشه ی آن عتیقه جات و منسوجات قدیمی دیده می شود.

برچسب ها: ,
1 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات