ایستگاه راه آهن اهواز

ایستگاه راه آهن اهواز

نقد و بررسی

توضیحات

ایستگاه راه آهن اهواز

ایستگاه راه آهن اهواز (Ahvaz Railway Station) جزو قدیمی‌ترین ایستگاه های راه آهن کشور می باشد که در قسمت مرکزی شهر اهواز قرار دارد. که در سال ۱۳۱۷ به‌عنوان جزئی ار راه‌آهن سراسری ایران افتتاح شده است. در ادامه با ایران نیهون همراه باشید.

اطلاعات تماس ایستگاه

آدرس : خوزستان، اهواز، امانیه، بلوار سپاه میدان هجرت

کد پستی : ۹۴۸۹۱- ۶۱۳۳۸

سامانه صدای مسافر : 5149 – 021

تلفن راه‌آهن جنوب : ۷-۳۳۳۳۲۰۲۰ – 33122466 – 33122230 – 061

نمابر راه‌آهن جنوب : ۳۳۳۳۵۰۵۴- ۳۳۳۶۱۹۵۸

ایمیل راه‌آهن جنوب : [email protected]

مسیرهای ایستگاه راه‌آهن اهواز

ایستگاه راه آهن اهواز برای مسیرهای ایستگاه راه آهن تهران، ایستگاه راه آهن قم، ایستگاه راه آهن مشهد و ایستگاه راه‌آهن اراک سرویس دهی انجام می دهد.

قطار اهواز به تهران

مدت زمان سفر 15 ساعت به طول می انجامد تا به مقصد برسید. و ایستگاه های بین راهی در طول این سفر : اهواز، هفت تپه، شوش، اندیمشک، سپید دشت، بیشه، دورود، دربند، ازنا، شازند، اراک، قم، تهران می باشند.

قطار اهواز به مشهد

مدت زمان سفر 24 ساعت به طول می انجامد تا به مقصد برسید. این سفر از طولانی ترین سفرهای موجود در کشور می باشد و ایستگاه های بین راهی در طول این سفر : اهواز، اندیمشک، سپید دشت، بیشه، دورود، ازنا، شازند، اراک، قم، تهران، سمنان، شاهرود، مشهد می باشند.

قطار اهواز به قم

مدت زمان سفر 11 ساعت به طول می انجامد تا به مقصد برسید. و ایستگاه های بین راهی در طول این سفر : اهواز، هفت تپه، شوش، اندیمشک، سپید دشت، بیشه، دورود، دربند، ازنا، شازند، اراک، قم می باشند.

قطار اهواز به اراک

مدت زمان سفر 10 ساعت و 37 دقیقه به طول می انجامد تا به مقصد برسید. و ایستگاه های بین راهی در طول این سفر : اهواز، هفت تپه، شوش، اندیمشک، سپید دشت، بیشه، دورود، دربند، ازنا، شازند، اراک می باشند.

امکانات ایستگاه

ایستگاه راه آهن اهواز دارای امکاناتی است که در زمان انتظار نیازهای اولیه شما را بر آورده می کند. این امکانات شامل سرویس بهداشتی، نمازخانه، باجه های فروش بلیط شرکتهای مختلف، تلفن عمومی، دستگاه خودپرداز، انبار توشه بار، و پل رو گذر می شود.