انواع سرویس در هتل ها

انواع سرویس در هتل ها

انواع خدمات در هتل ها

انواع سرویس در هتل ها چیست؟ هنگامی که می خواهید هتل رزرو کنید با برخی اصطلاحات هتل ها مواجه می شوید که نمی دانید منظور آنها چیست؟ برخی این اصطلاحات مربوط به نوع خدمات و سرویس های که هتل ها در اختیاران مسافران قرار می دهند. در این مقاله سعی داریم قبل از اینکه اقدام به دریافت واچر هتل کنید سرویس های هتل را بررسی کنیم با مجله گردشگری ایران نیهون همراه باشید.

انواع سرویس در هتل ها شامل :

سرویس O.R) Only Room)

اصطلاح O.R) Only Room) به سرویس اتاقی که جهت اقامت و بدون هیچگونه وعده غذایی است گفته می شود.

سرویس B.B) Bed & Breakfast)

اصطلاح B.B) Bed & Breakfast) به سرویس اتاقی که جهت اقامت و همراه با یک وعده صبحانه در روز است گفته می شود.

سرویس H.B) Half Board)

اصطلاح H.B) Half Board) به سرویس اتاقی که جهت اقامت و همراه با یک وعده صبحانه و یک وعده نهار یا شام است گفته می شود.

سرویس F.B) Full Board)

اصطلاح F.B) Full Board) به سرویس اتاقی که جهت اقامت و همراه با یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار و یک وعده شام است گفته می شود. اما در برخی هتل ها این سرویس بصورت سرویس Full board plus یعنی اتاق جهت اقامت همراه با یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار ، یک وعده شام و نوشیدنی ها هنگام صرف ناهار و شام است.

سرویس ALL) All Inclusive)

اصطلاح ALL) All Inclusive) به سرویس اتاقی که جهت اقامت و همراه با تمام وعده های غذائی شامل صبحانه، ناهار ، عصرانه و شام و نوشیدنی های رایگان است گفته می شود. باید بدانید که این سرویس معمولاً در هتل های واقع شده در شهرهای ساحلی همانند شهرهای کوش آداسی ، بودروم ، مارماریس ، آنتالیا و . . . در کشور ترکیه ارائه می گردد و بسته به نوع نوشیدنی ارائه شده مثلاً تولید داخل یا خارج کشور و اینکه در چه ساعاتی از شبانه روز ارائه می گردد.

و در برخی هتل ها نیز این اصطلاح متفاوت است برای مثال Ultra All Inclusive و Maximum All Inclusive. در بعضی از هتل هائی که چنین سرویسی ارائه می گردد استفاده رایگان از ورزشهای آبی از قبیل جت اسکی ، اسکی روی آب ، غواصی ، ماساژ و . . . برای یکبار در طول اقامت جزئی از سرویس می باشد.

سوریس UALL) ULTERA All Inclusive)

اصطلاح ULTERA All Inclusive به سرویس اتاقی که جهت اقامت و همراه با صبحانه و ناهار و شام و نوشیدنی داخلی و همینطور خارجی و عصرانه در طول ۲۴ ساعت است گفته می شود.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات