راهنمای سفر به کوش آداسی

راهنمای سفر به کوش آداسی

سفر به کوش آداسی

کوش آداسی یکی از مقاصد پرطرفدار بخش مدیترانه ای ترکیه می باشد که برای سفر به آن بهتر است اندکی اطلاعات از این همه زیبایی همراه با آفتاب، دریا و تعطیلاتی آرامش بخش داشته باشید، کوش آداسی به دلیل خریدهای ارازن قیمت و تعطیلات سرگرم کننده در طی چند سال اخیر به یکی از مقصد های معروف در میان گردشگران تبدیل شده است.برای آشنایی بیشتر با راهنمای سفر به کوش آداسی با ایران نیهون همراه باشید.

نکات ضروری در سفر به کوش آداسی

زبان رسمی مردم در جزیره کوش آداسی همان زبان رسمی مردم ترکیه می باشد و واحد پول آنها نیز لیر است.برای مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به این جزیره زیبا و کشور ترکیه را دارند جالب است که بدانند اختلاف ساعت کوش آداسی ترکیه با تهران چیزی حدود 1 ساعت و نیم است و پیش شماره این کشور نیز 90+ و شماره اضطراری آنها نیز 112 می باشد.

آب و هوای کوش آداسی

کوش آداسی درست در سواحل دریای اژه و مدیترانه قرار دارد که دارای آب و هوای معمول مدیترانه ای با زمستان های معتدل و تابستان های داغ می باشد، در طول تابستان که از ماه جولای آغاز می شود و تا آگوست ادامه دارد میانگین نسبی دمای هوا بیشتر تا بالای 30 درجه سانتی گراد است و بارش باران در فصل تابستان بعید به نظر می رسد اما در طول زمستان بارش های مکرر اهالی این جزیره را خوشحال می کند.

حمل و نقل در کوش آداسی

حمل و نقل در کوش آداسی خیلی سخت و طاقت فرسا نمی باشد، بطورکلی در کوش آداسی خبری از ترافیک و شلوغی و دود نیست.اگر که نیاز به تاکسی برای حمل و تقل دارید به یاد داشته باشید که هزینه بسیار بالایی را باید پرداخت کنید.برای حل این موضوع و هزینه زیاد حمل و نقل می توانید از دولموش استفاده کنید.دولموش ها حدود 15 نفر فضا برای نشستن دارد و هرکدام نیز به مسیری متفاوت می روند که شما برای رسیدن به مقصد خود می توانید از آن ها استفادنه کنید.سعی کنید ما بین ساعت 12 ظهر تا 6 عصر از تاکسی استفاده نکنید زیرا کرایه تاکسی دو برابر است.

نکات امنیتی در سفر به کوش آداسی

باتوجه به توریستی بودن کشور ترکیه پس امنیت در این کشور امری مهم به حساب می آید ولی با تمام این نکات بهتر است که موارد ایمنی را رعایت کنید، در جاهای شلوغ مراقب وسایل شخصی خود بخصوص پاسپورت و دیگر مدارک شناساییتان باشید و حتما با داشتن کپی از مد ارک خود از به همراه بردن اصل مدارک پرهیز کنید.

خرید و جاهای دیدنی کوش آداسی

فروشگاه ها و مراکز خرید در کوش آداسی در طول هفته از صبح زود تا دیر وقت باز است و تعطیلی ندارند، پس هر زمان که بخواهید خرید کنید بدون نگرانی به خرید برود و سعی کنید به دلیل آفتاب سوزان و گرم روزها بیشتر غروب به بعد بیرون بروید برای خرید کردن.

با اینکه با سفر به کوش آداسی خود را به سفری آرام و سرگرم کننده دعوت کرده اید حتما در این زمان ها از شهرهای باستانی افسوس، روستای شیرینجه، ناحیه بندرگاه، جزیره کبوتر، پرینه و نشنال پارک و سواحل مشهور آن دیدن کنید و از وقت گذراندن در این جزیره دنج و آرام لذت ببرید.برای آشنایی با جاهای دیدنی کوش آداسی با ما همراه باشید.

لوازم مورد نیاز در سفر به کوش آداسی

هنگام گردش در زمان سفر به کوش آداسی مهمترین وسایلی که می بایست همراه داشته باشید این است که بطری آب آشامیدنی، کرم ضد آفتاب، کلاه و دوربین عکاسی را همراه خود داشته باشید.سعی کنید هرگز مابین ساعات 12 الی 15 بدون کلاه و کرم ضد آفتاب بیرون نروید.

درصورت لزوم از به همراه داشتن نقشه شهر و تلفن هتل مطمئن باشید زیرا امکان دارد در شرلیطی قرار بگیرید که نیاز صد در صد به این دو گزینه داشته باشید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات