تفاوت هتل های all با uall چیست؟

تفاوت هتل های all با uall چیست؟

هتل all با uall

تفاوت هتل های all با uall چیست؟ زمانی که تور مسافرتی همانند آنتالیا را انتخاب می کنید با هتل ها با خدمات زیادی مواجه می شوید. که این هتل ها all یا هتل های uall هستند اما از ویژگی های آنها خبر ندارید و هنگام انتخاب دچار تردید می شوید. برای آشنایی و تفاوت هتل های all با uall با ایران نیهون همراه باشید.

هتل های all

هتل های all یا (all inclusive) چه ویژگی هایی دارند؟ در واقع این نوع هتل دارای امکانات تفریحی خیلی خوبی هستند. این هتل ها دارای فضای لوکس و امکاناتی مثل استخر، باشگاه، ساحل اختصاصی، پارک آبی و …  هستند. که دوست ندارید از هتل خارج شوید و به گشت گذار در شهر بپردازید. و هنگام وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام اگر در هتل باشید می توانید هر غذای که دوست دارید را به طور رایگان میل می کنید. باید بدانید که رایگان بودن این غذاها تنها شامل غذاهای اصلی نیست و هر میان وعده ای همانند چای، کیک، شیرینی و … نیز بصورت رایگان هستند.

اگر شما از آن نوع گردشگرانی هستید که علاقه چندانی به گشت های شهری ندارید و می خواهید بیشتر زمان خودتان را در هتل باشید و به استراحت بپردازید. این نوع هتل ها انتخاب خوب و مناسبی هستند. اگر به کشور ترکیه سفر کرده اید باید بدانید این هتل ها بیشتر در مناطق ساحلی و ریزورت ها می توانید پیدا کنید. در شهرهای همانند آنتالیا هتل های all و Uall زیادی وجود دارند که بخواهید اقدام به رزرو هتل کنید.

نکته : تنها محدودیتی که در خوردن غذاهای مختلف در هتل های all  وجو دارد تنها زمان است و شما فقط می توانید در طی ساعت مشخصی از غذاهای رایگان استفاده کنید. و اگر بعد از آن هوس غذا خوردن کنید باید هزینه آن را پرداخت کنید.

هتل های uall

با وجود محدودیت هتل های all  می توانید از خدمات هتل های uall  بهره ببرید. که حتی در نیمه شب می توانید به از خدمات و وعده های غذایی آن استفاده کنید. در واقع هتل های uall  همه امکانات هتل های all  را دارا هستند، اما با تفاوتی بزرگ که طی زمانی 24 ساعته می توانید استفاده کنید و از از غذا و خوراکی های رایگان لذت ببرید. که به غیر از غذا، بعضی از دیگر خدمات این هتل ها هم رایگان است.

باید بدانید که هنگامی که این هتل ها را رزرو می کنید هزینه های مربوط به خورد و خوراک خود را هم پرداخت می کنید و دیگر لازم نیست که برای آن ها هزینه ای جداگانه بدهید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات