بهترین کشورها برای مسافرت در عید نوروز

بهترین کشورها برای مسافرت در عید نوروز

مسافرت های نوروزی

تعطیلات نوروز و آغاز فصل بهار به همراه سرسبزی و طراوت و شادابی خود مردم را به سفر تشویق می کند تا بتوانند اندکی از هیاهو و شلوغی روزمرگی خود دور شوند، نکته ایی که بعد از تصمیم به سفر در ذهن بوجود می آید این است که بهترین کشورها برای مسافرت در عید نوروز کدام است؟ یا نوروز کجا بریم؟ برای آشنایی بیشتر با بهترین کشورها برای مسافرت در عید نوروز با ایران نیهون همراه باشید.

ترکیه

کشور ترکیه به پایتختی آنکارا با آب و هوای مدیترانه ای یکی از جاهای دیدنی می باشد که در تعطیلات عید بیشترین حجم مسافر را از کشور ایران پذیرا می باشد، ترکیه در رده ششم گردشگرپذیر ترین کشورهای دنیا قرار گرفته است و به دلیل همسایگی با ایران هرساله توریستان ایرانی بسیاری را چه از روش زمینی چه هوایی و … پذیرا است. جاهای دیدنی ترکیه به همراه آثارباستانی و تاریخی و هنری بسیار این کشور را به یکی از قطب های گردشگری تبدیل کرده است.

شهرهای مهم ترکیه عبارتند از استانبول، آنکارا، آنتالیا و وان و ازمیر که شما با سفر به استانبول برای مسافرت در عید نوروز با یک تیر چند نشان زده اید زیرا هم فرصت خرید در بهترین مراکز خرید استانبول را بدست آورده اید هم به گشت و گذار در جاهای دیدنی استانبول و جاهای تفریحی این شهر پرداخته اید.

دبی

شهر دبی یکی از چند شهری است که طی سال های اخیر بیشترین مسافر و توریست را داشته است، دبی باوجود شرایط آب و هوایی بیابانی در حال حاضر به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و با وجود آب و هوای گرم و خشک خود یکی از مقاصد محبوب در میان گردشگران به شمار می آید. فصل بهار بهترین فصل سفر به دبی می باشد زیرا در این فصل با وجود آفتابی بودن اما شهر دبی آب و هوای مطلوبی دارد.برای آشنایی با جاهای دیدنی دبی بر روی لینک کلیک کنید.

با توجه به موقعی قرارگیری و همسایگی دبی با ایران این شهر یکی از مقصدهای معروف در میان ایرانیان است زیرا به دلیل نزدیکی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی و … هزینه کمتری را صرف سفر خود می کنند. رستوران های لوکس، تفریحات آبی و جاهای دیدنی منحصربفرد در کنار بهترین مراکز خرید دنیا را سفر به دبی در تعطیلات نوروز را می تواند به یکی از بهترین کشورها برای مسافرت در عید نوروز تبدیل کند.

ارمنستان

کشور ارمنستان به پایتختی ایروان یکی از کشورهای سرسبز و زیبایی است که یکی از بهترین کشورها برای مسافرت در عید نوروز می باشد، ارمنستان کشوری است که با طبیعت بی نظیرش در میان همگان زبانزد است و در میان کوه های آرارات واقع شده است که این امر نیز باعث زیبایی بیشترش شده است.

ارمنستان به دلیل نزدیکی به کشور ایران دارای فرهنگی بسیار شبیه به فرهنگ ما می باشد و دارای آب و هوای آفتابی و معتدل است و با جاذبه های تاریخی و فرهنگی و طبیعت زیبایش از مقصدهای معروف در میان ایرانیان است.نکته ایی که برای هرکسی که قصد سفر به ارمنستان را دارد می تواند جالب باشد این است که سفر به این کشور بدون دریافت ویزا امکان پذیر است و نیاز به گرفتن ویزا نمی باشد.

مالزی

از دیگر کشورهایی که یکی از مقصدهای مهم برای مسافرت در عید نوروز است می توان به کشور مالزی اشاره کرد، مالزی در جنوب شرقی قاره آسیا واقع شده است و دارای آب و هوایی استوایی و رطوبت بسیار بالا می باشد، از جذابیت های این کشور می توان به سواحل، جنگل های باران خورده و فرهنگ ترکیبی مالایی، هندی، چینی و اروپایی آن اشاره کرد، جاهای دیدنی مالزی در کنار ویژگی های جذاب دیگرش باعث جذب توریستان از همه ی دنیا به این کشور شده است.

تایلند

تایلند کشوری با سه شهر مهم پاتایا، پوکت و بانکوک است که ازمقصدهای مهم این کشور در میان گردشگران خارجی و داخلی می باشد، تایلند با طبیعت بکر و بی نظیرش علاقمندان به طبیعت گردی بسیاری را به خود جذب کرده است و درست در فصل بهار که طبیعت از خواب زمستانی برمی خیزد مناسب ترین فصل برای مسافرت در عید نوروز می باشد.

گرجستان

کشور گرجستان در منطقه ایی در ناحیه قفقاز اوراسیا و در سواحل دریای سیاه واقع شده است، گرجستان نیز به دلیل همسایگی با کشورمان یکی از بهترین مقصدها برای مسافرت در عید نوروز به حساب می آید. نکته جالب این است که گرجستان بعد از ترکیه دومین کشور برای مقصد مسافرت های نوروزی ایرانیان به شمار می رود، این کشور دارای چهار فصل می باشد و دارای جاذبه های بی نظیری همچون دریاچه ها، یخچال ها و کوهستان ها می باشد. برای آشنایی با جاهای دیدنی گرجستان بر روی لینک کلیک کنید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات