CIP یا تشریفات فرودگاهی چیست؟

CIP یا تشریفات فرودگاهی چیست؟

CIP یا تشریفات فرودگاهی چیست؟

CIP مخفف عبارت Commercial Important Person است اما خدمات CIP سی آی پی شامل چیست؟ و این تشریفات در فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد چگونه است؟ برای آشنایی بیشتر با CIP سی آی پی یا تشریفات فرودگاهی همراه ایران نیهون باشید.

تشریفات فرودگاهی چیست؟

شما اگر از آن دسته مسافرانی باشید که زیاد به مسافرت البته هوایی می روند و اقدام تهیه بلیط هواپیما کنید. بنابراین زمان برای شما اهمیت بالای برخوردار است و عواملی همچون تاخیر پرواز هواپیما ، مراحل گرفتن و انتظار صف کارت پرواز ، حمل و تحویل چمدان ، تفتیش بدنی برای عبور از گیت و … شما را آزار می دهد و می خواهید از همه این مراحل خسته کننده سوار شدن هواپیما راحت شوید و به نوعی دنبال خدمات اختصاصی تر و راحت تر هستید. بهتر است با خدمات سی آی پی فرودگاه آشنا شوید.

 خدمات CIP سی آی پی

خدمات cip یا تشریفات فرودگاهی که این خدمات قالبا افراد معروف یا اشخاصی که از نظر تجاری مهم و سرشناس هستند همانند روسای شرکت های بزرگ ، کارخانه و سرمایه گذاران بزرگ، روسای تیم های فوتبال، تجار بزرگ و … است. اما باید بدانید این خدمات از آنجایی که خریدنی هستند همه افراد یا مسافران می توانند با پرداخت هزینه این خدمات را خریداری کنند.

باید بدانید که خدمات cip سی آی پی شامل ارائه امکانات رفاهی ویژه ای برای مسافران است که موجب استراحت و آرامش بیشتر می شود که از ورود به فرودگاه و تحویل گرفتن چمدان ها و همراهی شما به سالن مخصوص cip سی آی پی شروع می شود. و در ادامه ارائه این خدمات اعم از امور دریافت کارت پرواز، پذیرایی داخل سالن و راهنمایی و ترانسفر به درب هواپیما با تشریفات خاص انجام می شود.

CIP سی آی پی یا تشریفات فرودگاهی شامل چه امکاناتی هستند؟

1- سالن پذیرایی با طراحی زیبا به همراه سلف سرویس های مجلل

2- کافی شاپ های شیک با انواع نوشیدنی ها

3- راهنمایی و انتقال مسافران از زمان ورود به سالن تا درب هواپیما

4- دریافت ویزای فرودگاهی در صورت هماهنگی قبلی

5- کافی نت

6- ارائه خدمات بانکی

7- سالن کنفرانس

8- مرکز تجاری

9- سوییت ها ی زیبا و دارای امکانات برای اقامت چند ساعته

10 – …

CIP سی آی پی یا تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد

فرودگاه بین المللی امام خمینی دارای مجهزترین سالن تشریفات(cip) اختصاصی در ایران است. این سالن تشریفات در سه طبقه و دارای هفت هزار متر مربع مساحت دارد. که تمام خدماتی که گفتیم در این سالن ارائه می شود. باید بدانید که این سالن خارج از هیاهو و سر صدا فرودگاه است ودارای فضای آرام و مکانی دلنشین است که مسافران بتوانند استراحت کنند.

اما فرودگاه امام تنها دارای این خدمات نیست و فرودگاه مهرآباد نیز دارای چنین مکان و خدمات سی آی پی است. فرودگاه مهرآباد نیز دارای سالن تشریفات فرودگاهی (cip) با مساحت 7500 متر مربع است که در سه طبقه و امکانات مدرن و لوکس است. که تمام خدمات cip را که گفتیم را دارا است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات