بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران کدامند؟

یکی از جاهای دیدنی تهران رستوران های آن است. اگر اهل رستوران گردی هستید انتخاب رستوران خوب در تهران کار دشواری است. معیارهای مختلفی برای تعیین بهترین رستوران های تهران وجود دارد، کیفیت غذا، فضای داخلی، دسترسی، سطح قیمت. ما 10 تا از بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی می کنیم پس با ایران نیهون همراه باشید.

رستوران مسلم

رستوران مسلم از قدیمی ترین رستوران های تهران است که در بازار بزرگ تهران واقع شده است. این رستوران یکی از خوشمزه ترین غذاها را ارائه می‌دهد. منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو و … است ولی ته چین این رستوران طعم بی نظیری دارد. در این رستوران قیمت غذاها با توجه به حجم آن مناسب به نظر می رسد.

رستوران راه چوبی

فوت کورت راه چوبی در پارک آب و آتش واقع شده است. مجموعه ای از رستوران، فست فود، کافه با نام های رستوران کلبه ، کاپری پیتزا، سالادبار، رستوران پستو، ته چین بار، کافه ویونا و کافه سوشال است. این رستوران فضایی دلپذیر با طراحی خاص مکان مناسبی برای صرف غذا همراه عزیزان می باشد.

رستوران البرز

رستوران یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های تهران است که در سال 1346 و در خیابان سهروردی تاسیس شده است. غذاهای این رستوران همواره از بهترین کیفیت و با استاندارد بالا تهیه می شود. در رستوران البرز انواع غذاهای ایرانی سرو می شود، اما کباب های آن محبوبیت خاصی دارد. همچنین دارای دو سالن پذیرایی و یک سالن VIP مدرن و زیبا است.

رستوران نایب

رستوران نایب تهران شعبه های مختلفی دارد ولی شعبه اصلی آن در خیابان وزرا می باشد.این رستوران از شیک ترین رستوران های تهران است که انواع غذاهای ایرانی را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. کباب های نایب خوشمزه و متنوع است.

رستوران ایتالیایی ژوانی  

یکی از رستوران هایی ایتالیایی خوب در تهران ، ژوانی است. نام این رستوران به تازگی به جنارو تغییر کرده و چهار شعبه در سطح تهران دارد. انواع پاستا، پیتزا و غذاهای ایتالیایی در این رستوران طعم خاصی دارد.

رستوران عالی قاپو

رستوران عالی قاپو یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب می شود. در این رستوران موسیقی زنده ایرانی نواخته می شود. طراحی داخلی این رستوران به شکل سنتی و بسیار زیبا ساخته شده است. غذاهایی با کیفیت بسیار بالا و پرسنل با تجربه از دیگر ویژگی های این رستوران می باشد.

رستوران نارنجستان

در طبقات بالای برج سرو ، رستوران بین‌المللی نارنجستان قرار دارد. در این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. در طبقه دوازدهم برج رستوران ایرانی و در طبقه یازدهم رستوران فرنگی واقع شده است. محیط این رستوران ها بسیار شیک و لوکس می باشد.

رستوران اس پی یو (SPU)

رستوران اس پی یو در منطقه درکه یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. منوی این رستوران شامل انواع کباب ها و غذاهای ایرانی همراه با پیش غذا و دسرهای خوشمزه است. کباب برگ و شیشلیک این رستوران بسیار معروف است. کیفیت خوب غذاها، قیمت مناسب، آلاچیق های زیبا و محیط باصفا از ویژگی های این رستوران می باشد.

رستوران مستوران

رستوران مستوران یا مس توران(به معنای سرزمین مس)، در سال ۱۳۹۴ در نیاوران احداث شد. معماری این رستوران به سبک دوران صفوی است و شما را به گذشته می برد. غذاهای این رستوران همه در ظروف مسی و به سبک قدیمی سرو می شود. رستوران مستوران یک نانوایی کوچک در قسمت ورودی خود دارد که به شیوه ایرانیان قدیم نان طبخ می کند.

رستوران روحی

در رستوران روحی انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در ظروف روحی یا رویی سرو می شود. معماری رستوران ترکیبی از مدرن و سنتی طراحی شده است که محیط جالبی را به وجود آورده است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات