مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد

مشهد پایتخت مذهبی ایران، علاوه بر مکان های دیدنی و گردشگری، مراکز خرید مدرنی دارد که مسافران را جذب خود می کند. شناخت مراکز خرید مشهد کار سختی نیست. برای آشنایی با این مراکز با ایران نیهون همراه باشید.

مرکز خرید پروما

یکی از بهترین مراکز خرید مشهد پروما است باسطح قیمتی متوسط و بالا است. این مرکز شامل یک هایپرمارکت در طبقه اول است که همه چیز در ان پیدا می شود. همچنین یک شهربازی برای کودکان دارد که خیال پدر مادرها را در هنگام خرید راحت کند.

آدرس : میدان جانباز، بلوار فردوس

مجتمع تجاری الماس شرق

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ مجتمع الماس شرق یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مشهد در 6 طبقه و 1238 واحد تجاری برای یک خرید لذت بخش در خدمت شما می باشد. در این مجتمع انواع برندهای مردانه و زنانه و بچه گانه ،شهربازی، سینما، عکاسخانه ، آکواریوم وجود دارد.

آدرس : اتوبان چراغی، میدان خیام بلوار خیام شمالی

 بازار رضا

معروفترین مرکز خرید مشهد بازار رضا در نزدیکی حرم امام رضا (ص) و در حدود 35 سال پیش ساخته شده است. در این بازار انوع تسبیح ، مهر، سجاده، مهر، انگشتر فیروزه و عقیق، عطر، زعفران، زرشک، نبات، و ادویه را می توانید تهیه کنید.

آدرس :  ضلع جنوب شرقی میدان بیت المقدس (فلکه آب)

مرکز خرید زیست خاور

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ زیست خاور در یکی از میادین اصلی شهر تاسیس شده و به علت نزدیکی به حرم مطهر و و خیابان معروف مشهد یعنی کوهسنگی مورد توجه مسافران می بالشد. این مرکز در 4 طبقه با انواع مغازه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و پارکینگ طراحی شده است.

آدرس : میدان دکتر شریعتی، ابتدای خیابان کوهسنگی

برج آلتون

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ برج آلتون یکی از بلندترین ساختمان های ایران است که نمای داخلی و خارجی بسیار زیبایی دارد. این برج دارای شعبه از رستوران پسران کریم ،باند هلیکوپتر و بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور است. واحد های تجاری برج عرضه کننده انواع پوشاک، وازم آرایشی، کیف و کفش، کالاهای دیجیتال است.

آدرس : خیابان دانشگاه بین دانشگاه 22 و 23

مرکز خرید آرمان

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ این مرکز خرید دیدنی در نزدیکی حرم قرار دارد. در این پاساژ آبنمای زیبایی طراحی شده و با کافی شاپ های اطرافش ، روح تازه ای در مسافران خسته از خرید می دمد. واحدهای تجاری این مرکز خرید عرضه کننده انواع اسباب بازی ، پوشاک، سوغات، خشکبار و…. هستند.

آدرس : خیابان نواب صفوی، نرسیده به وحدت، جنب هتل سروش

 بازار عباس قلی خان

بازار عباس قلی خان از بازار های قدیمی مشهد است که در نزدیکه مدرسه علمیه قرار دارد. کالاهای برقی ،صوتی ، تصویری را با قیمت های مناسب در این مرکز تهیه کنید.

آدرس : مشهد، خیابان نواب صفوی

مرکز خرید کاسپین مد

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ اگر برند باز هستید حتما به این مرکز مراجعه کنید. مرکز خرید کاسپین مد یک فروشگاه زنجیره ای و عرضه کننده 20 برند بین المللی از کشورهای اروپایی می باشد. این مرکز غیر از مشهد، در تهران ، اصفهان و مازندران نیز شعبه دارد.

آدرس :  بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر

 مجتمع تجاری وصال

مجتمع تجاری وصال مغازه هایی بسیار شیک و زیبا برای خرید انواع پوشاک، عطر و ادکلن و آنچه شما نیاز دارید را در خود جای داده است. همچنین بسیاری از رستوران های مشهد در آن شعبه دارند. این مجتمع جاذبه های دیگری از جمله کلبه وحشت، پارک علمی ، پارک بازی نیز دارد.

آدرس : بلوار خیام شمالی، منطقه گردشگری سپاد

مجتمع تجاری کیان سنتر ۲

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ پس از موفقیت مجتمع کیان سنتر 1، دومین شعبه این مجتمع بزرگ روبروی آن ساخته شد.در این مجتمع انواع برندهای پوشاک ، هایپر مارکت، شهربازی شهرآجری، دکوراسیون عرضه می شود.

آدرس : بلوار جانباز، تقاطع بلوار شهید فرامرز عباسی

مجتمع تجاری اداری سلمان

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ برج اداری تجاری سلمان در یکی از بهترین مناطق غرب شهر مشهد ساخته شده است. در واحدهای این مجتمع تجاری انواع پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، زیور آلات، کامپیوتر و لوازم جانبی به فروش میرسد. آدرس : تقاطع خیابان سلمان فارسی و خیابان راهنمایی

مجتمع تجاری اداری پاژ

بهترین مراکز خرید مشهد کدامند؟ این مجتمع که نام آن از روستای پاژ محل تولد فردوسی بزرگ گرفته شده، درواقع مرکز بین المللی مالی اقتصادی مشهد می باشد. این مجتمع از چندین طبقه واحد تجاری، چندین طبقه واحد اداری و چندین طبقه واحد اقامتی ، تالارها ، هایپرمارکت ، سینما ،رستوران های متنوع و کافی شاپ تشکیل شده است.

آدرس : میدان جانباز

برچسب ها: ,
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات