راهنمای سفر به کازان روسیه

راهنمای سفر به کازان روسیه

کازان یا قازان، مرکز جمهوری تاتارستان در 800 کیلومتری مسکو و در شرق کشور روسیه قرار دارد. کازان شهری چند قومیتی است. با تاریخ هزار ساله و از لحاظ جغرافیایی در مرز اروپا و آسیا قرار گرفته است. این شهر زیبا همچنین یکی از میزبان های ایران در جام جهانی روسیه میباشد. قبل از سفر به کازان نیاز به اطلاعاتی دارید که ما در این مقاله به آن پرداختیم . در ادامه با راهنمای سفر به کازان با مجله گردشگری ایران نیهون همراه باشید.

اطلاعات اولیه

  • زبان رسمی شهر کازان روسی است .
  • واحد پول کازان روبل است.
  • اختلاف ساعت با تهران نیم ساعت است.
  • آب و هوای کازان به طور معمول گرم و متعدل است. در این شهر بیشتر در زمستان شاهد باران هستیم.
  • میانگین دما حدود ۱۱ درجه سانتی‌گراد می‌باشد.
  • شماره های اظطراری برای تماس با آتش نشانی (101)، پلیس (102) و اورژانس (103) میباشد.
  • بهترین زمان سفر به کازان تابستان است.

سفر به کازان

بهترین و راحت ترین راه رسیدن به این شهر از طریق خطوط هوایی است. البته به این شهر هیچ پرواز مستقیمی از ایران وجود ندارد. شما میتوانید ابتدا به مسکو بروید و سپس راهی مرکز تاتارستان شوید. فرودگاه بین المللی کازان ” Kazan International Airport ” در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز شهر قرار دارد.

اقامت و رزرو هتل در کازان

هزینه رزرو هتل در ایام مختلف سال متفاوت است . اما به طور متوسط هزینه رزرو هتل از پانصد روبل برای هتل های 2 ستاره شروع میشود. البته با بهتر شدن درجه کیفیت و امکانات هتل این نرخ افزایش میابد. شما میتوانید برای کسب اطلاع دقیق از قیمت و امکانات هتل ها و همچنین رزرو آنلاین هتل ها با پرداخت ریالی به سامانه فروش آنلاین ایران نیهون مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که علاوه بر هتل میتوانید از هاستل ها و یا آپارتمان هایی که در این شهر اجاره داده میشود برای اقامت استفاده نمایید.

حمل و نقل در کازان

حمل نقل عمومی شهر کازان : برای سفر های درون شهری میتوانید از مترو، تراموا، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید که البته هزینه های متفاوتی را دارند. اگر میخواهید از تاکسی استفاده کنید پیشنهاد میکنیم از نرم افزار های آنلاین و معتبر مثل اوبر استفاده نمایید. با توجه به اینکه قازان تقریبا شهر کوچکیست، شما حتی میتوانید دوچرخه کرایه کنید.

دیدنی های شهر کازان

این شهر دیدنی ها و جاذبه های فراوانی دارد که در زیر به مهم ترین آنها مختصرا اشاره میکنیم.

کرملین کازان  

در سفر به کازان از  کرملین کازان | Kazan Kremlin دیدن کنید. کرملین تنها بخش باقی مانده از قلعه تاتارها در روسیه است که قدمت بخش هایی از آن به قرن دهم میلادی برمی گردد. کرملین به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب میکند.

کلیسای رسولان پیتر و پائول کازان

در سفر به کازان از  کلیسای رسولان پیتر و پائول کازان | Cathedral of the Apostles Peter and Paul دیدن کنید.  این کلیسا با معماری منحصر به فرد و زیبای خود در سال 1722 ساخته شده است.

مسجد قل شریف 

در سفر به کازان از  مسجد قل شریف | Kul Sharif Mosque دیدن کنید. این مسجد زیبا از نماد های اصلی شهر میباشد . تاریخ ساخت این بنای زیبا به قرن شانزدهم بازمیگردد و در بین گردشگران بسیار محبوب است.

استادیوم کازان آرنا 

استادیوم کازان آرنا | Stadium Kazan Arena این استادیوم زیبا و مدرن میزبان بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه است.

خیابان بائومان 

خیابان بائومان | Bauman Street این خیابان معروف و محبوب بهترین جا برای خرید سوغاتی است. در این خیابان مردم به صورت شبانه روزی در حال خوش گذرانی هستند. بارها و کلاب ها، فروشگاه ها و ساختمان های تاریخی زیبایی در این خیابان، مجذوب کننده اند.

موزه هرمیتاژ کازان 

در سفر به کازان از  موزه هرمیتاژ کازان | Hermitage Kazan Center دیدن کنید. موزه ای ارزشمند با آثار برجسته که همه ساله میزبان گردشگران و علاقه مندان به هنر است.

مسجد مرجانی کازان در سفر به کازان از  مسجد مرجانی کازان | Compound of the Raifskiy Monastery دیدن کنید. این مسجد برای مسلمانان تاتار در دو طبقه ساخته شده است . مسجد مرجانی اولین مسجد سنگی کشور روسیه به حساب می آید و ساخت آن در سال 1776 به پایان رسیده است.

از دیگر جاذبه ها و دیدنی های این شهر تاریخی میتوان به معبد ادیان، برج سویوم بایک و … نام برد.

برای ما بسیار مسرت بخش است که با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات