دبی کجا بریم؟ بهرتین مراکز تفریحی و خرید دبی

دبی کجا بریم؟ بهرتین مراکز تفریحی و خرید دبی

دبی کجا بریم؟

دبی کجا بریم؟ از آنجایی که دبی به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفر های تفریحی، کاری و تجاری شناخته شده است، لازم است به هر دلیلی که به دبی سفر کردید اطلاعاتی در مورد جاهای دیدنی دبی، مراکز خرید و … داشته باشید.برای آشنایی بیشتر با دبی کجا بریم؟ با ایران نیهون همراه باشید.

برج خلیفه دبی

دبی کجا بریم؟ برج خلیفه یکی از جاهای دیدنی دبی است که بلندترین برج دنیا می باشد، در این برج سریع ترین آسانسور دنیا قرار دارد تا بتوانید به آسانی تعداد طبقات را بالا و پایین بروید.برج خلیفه یکی از جاذبه هایی است که توصیه می شود حتما از آن دیدن کنید.

آکواریوم لاست چمبرز شهر دبی

یکی از زیباترین جاهای دیدنی و گردشگری دبی آکواریوم لاست چمبرز دبی است که طرفداران بسیاری دارد.با قدم زدن در تونل ها و راهروهای این آکواریوم غول پیکر می توانید از نزدیک شاهد ماهی های بزرگی باشید که تا به حال ندیده اید.

مرکز خرید دبی مال

دبی کجا بریم؟ مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا می باشد که در شهر دبی و کشور امارات قرار گرفته است، این مرکز خرید پر است از برندهای معروف دنیا و به حدی بزرگ است که چندین روز هم بگردین تمامی ندارد، مرکز خرید دبی مال در پایین برج خلیفه قرار دارد .

ساحل ناسیمی دبی

ساحل ناسیمی دبی یکی از زیباترین سواحل شهر دبی می باشد که چشم انداز زیبایی به سواحل خلیج فارس دارد، در این ساحل می توانید برروی مبل های راحتی بنشینید و استراحت کنیدو در رستوران هایش غذاهای مخصوص هم سفارش دهید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

جزیره پالم دبی

دبی کجا بریم؟ جزیره پالم جزیره ایی مصنوعی است که در سواحل زیبای این جزیره خانه های میلیون دلاری و مجلل و مراکز خرید جذابی واقع شده است.در هیچ کجای دنیا جزیره ایی مصنوعی با این وسعت و زیبایی وجود ندارد، و برای اطمینان از استقامت جزیره به طور مداوم چند غواص حرفه ایی و متخصص جزیره را زیر نظر دارند.

هتل برج العرب دبی

برج العرب تنها هتل 7 ستاره جهان است که بسیار مجلل و لوکس است، این هتل زیبا بر روی جزیره ایی واقع شده است که در وسط خلیج فارس ساخته شده است.

اسکی در دبی

دبی کجا بریم؟ در داخل دبی مال یک مجتمع تفریحی اسکی سرپوشیده واقع شده است که باتوجه به قرارگیری شهر دبی در موقعیت بیابانی و گرم همچین تفریحی جای تعجب و حیرتبسیار دارد، وقتی در داخل این پیست اسکی هستید دمای 50 درجه بیرون را فراموش می کنید و اسنو برد سواری در دل کویر را تجربه می کنید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات