اجاره ویلا در شمال و نکات مهم قبل از سفر

اجاره ویلا در شمال و نکات مهم قبل از سفر

اجاره ویلا

ویلا کجا اجاره کنیم؟ انتخاب ویلا در مقابل با رزرو هتل چه مزایای را دارا است؟ ویلای های که می خواهیم اجاره کنیم براساس امکاناتی که عرضه می کنند چه شرایطی را دارا هستند؟ با ایران نیهون همراه باشید.

شمال ایران با طبیعت بکر و آب و هوای بی نظیر و البته دریا و سواحل زیبایش، جایگاه ویژه برای انتخاب مکان مسافرت را دارا هستند استان های گیلان ، مازندارن و گلستان سالانه پذیرای مسافرانی زیادی از نقاط ایران هستند. که این مناطق با بازار و بورس اجاره ویلا تبدیل کرده است.

و مسافران با توجه به محدودیت ها هتل ها و البته راحتی اقامت در ویلا در ابتدا سعی بر اجاره ویلا می کنند که اینکار با توجه هزینه ها اگر بصورت گروهی و یا با خانواده به آن منطقه رفته باشید مقرون به صرفه نیز است. اما در تعطیلات این استان ها به قدری شلوغ می شوند که نمی توانید ویلا مورد نظرتان را پیدا کنید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن تمام فعالیت ها به راحتی می توانید ویلا مورد نظرتان با توجه به امکانات و جایگاه که ساحلی باشد یا جنگلی باشد را قبل از سفر رزرو کنید.

قیمت اجاره ویلا

باید بدانید که قیمت اجاره ویلا متفاوت است و برخی عوامل باعث رشد و کاهش قیمت آن می شوند. اینکه ویلا در چه شرایط و موقعیت جغرافیایی قرار دارد؟ یا ویلا مورد نظرتان چه امکانات را دارا هستند. حالا اگر شما بخواهید ویلا را در کنار ساحل اجاره کنید در مقابل ویلای جنگلی گران تر است. عوامل زیادی بر قیمت ویلا تاثیر دارند. اما با وجود اینترنت می توانید ویلا های مورد نظرتان در مناطق مختلف بررسی و قیمت های آن را مقایسه کنید که با خیال راحت به استان شمالی کشور مسافرت کنید.

برنامه ریزی کنید

قبل از اجاره ویلا برنامه ریزی کنید. برخی سوالات را در این باره جمع آوری کرده ایم. که چند روز می خواهید در مسافرت باشید؟  یا اینکه ویلای که می خواهید در جنگل باشد یا ویلا ساحلی باشد؟ البته موقعیت دیگر که در شهر باشد یا حومه شهر قرار گرفته باشد؟ و از همه مهم تر اینکه چه میزان می خواهید هزینه اجاره بدهید یا بصورت گروهی سفر می کنید یا نه؟ ویلا مورد نظرتان باید چه امکاناتی را دارا باشند؟

نکته : اگر قصد مسافرت و اجاره ویلا در تعطیلات رسمی دارید بهتر است قبل از تعطیلات اقدام به رزرو کنید.

انتخاب ویلا

نوع ویلا مورد نظرتان را براساس موقعیت مکانی، امکانات، اقلیم منطقه ای و آب و هوای منطقه بررسی و انتخاب کنید.

امکانات

امکانات سیستم گرمایشی و سرمایشی ویلا را بررسی همچنین تعداد اتاق خواب، وجود پارکینگ، سیستم تهویه، لوازم ضروری مانند مبل، تخت، تلویزیون، یخچال و… را حتما بررسی کنید یا اینکه ویلا استخر و سونا جکوزی داشته باشد یا نه؟ تمام امکانات مورد نظرتان را بررسی کنید و البته که تمام این امکانات کار بکند؟

نقاط مهم شهر

در زمان اجاره ویلا اگر ویلای مورد نظرتان در حومه شهر قرار دارد باید موقعیت شناسی کنید. که با شهر چقدر فاصله دارد و نزدیک‌ترین مغازه به شما چقدر فاصله دارد. البته اگر قصد گردشگری و بازدید از جاهای دیدنی دارید با ببینید که ویلاتان در موقعیت و چه مقدار فاصله با اماکن دیدنی دارد؟ اما ارگ تصمیم دارید تنها به استراحت بپردازید مکان مورد نظرتان را از نظر آرام و بدون سر و صدا بودن بررسی کنید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات