مرکز کامپیوتر پایتخت میرداماد

مرکز کامپیوتر پایتخت میرداماد

نقد و بررسی

ADS2

توضیحات

مرکز کامپیوتر پایتخت

مشخصات و اطلاعات تماس

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، ابتدای خیابان میرداماد، مجتمع کامپیوتر پایتخت

تلفن : 88886972 021

مساحت کل : 35000 متر مربع

مساحت تجاری : 35000 متر مربع

ساعت کاری : همه روزه ساعت ۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ به جز تعطیلات رسمی.

تعداد واحدهای تجاری : 210

تعداد طبقات تجاری : 26

طبقه زیر همکف

در این طبقه مغازه‌هایی مانند سی پی یو، پارس نوین و پرینت کام به فروش ماشین‌های اداری می‌پردازند. فروشگاه‌های تیوا 1 و 2، آریانا، آیکون و … دارای انواع موبایل و لوازم جانبی آن هستند. فروشگاه کندل نیز مرکزی برای خرید انواع لپ تاپ می‌باشد. مغازه‌های امیر، دیاکو و پی اس برای خرید کنسول بازی پیشنهاد می‌شوند. دنیای انفورماتیک به فروش کامپیوتر و پرینتر می‌پردازد. مغازه جنرال سیستم نیز دارای انواع لوازم جانبی، اداری و نمایندگی خطوط تلفن است. نمازخانه و سرویس بهداشتی در این طبقه قرار دارند.

طبقه همکف

تعداد فروشگاه‌های طبقه همکف بیشتر از طبقه زیرین است. فروش انواع موبایل، تب لت، لوازم جانبی، کامپیوتر، نرم‌افزار و محصولات مایکروسافت، خدمات و تعمیر موبایل و نوت بوک، لوازم جانبی نوت بوک و … در این طبقه انجام می‌شود. اپل، سامسونگ، هوآوی و ترسند در این طبقه نمایندگی دارند. فروشگاه‌های پوشاک ماکسیم و ساعت کاندینو هم در این طبقه قرار دارد.

طبقه اول

نمایندگی سامسونگ مرکزی پایتخت در طبقه اول مجتمع كامپيوتر پايتخت قرار دارد. نزدیک به 65 مغازه مختلف در این طبقه وجود دارد. فروش انواع موبایل و کامپیوتر و قطعات آن‌ها، لپ تاپ، لوازم جانبی، هدفون، اسپیکر، کیف لپ تاپ، دوربین و پلی استیشن در این طبقه انجام می‌شود. فروشگاه‌های مرکز صوت و تصویر پایتخت، فن‌آوران، پیکسل، فوجی فیلم، رویال، الماس پایتخت و … در این طبقه قرار دارند.

طبقه دوم

در این طبقه مجتمع كامپيوتر پايتخت نیز فروشگاه مرکزی برند اپل وجود دارد. مغازه‌های دیگری مانند سیاوش، پرشیا، آسمان پایتخت، پی سی تک، باران، سما سیستم، الوند، آلما و … به فروش انوع موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و … می‌پردازند. تجهیزات شبکه، مودم و وایرلس نیز در این قسمت فروخته می‌شود.

طبقه سوم

بیش از 60 واحد تجاری نیز در این طبقه قرار دارد. در کنار فروش انواع موبایل، کامپیوتر، لوازم جانبی، لپ تاپ و …، بانک صادرات نیز در این طبقه قرار دارد. انواع تعمیرات نیز در این طبقه انجام می‌شود.