مرکز خرید اطلس مال تهران

مرکز خرید اطلس مال تهران

نقد و بررسی

توضیحات

مرکز خرید اطلس مال

مشخصات و اطلاعات تماس

آدرس : ایران، تهران، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران، مرکز خرید اطلس مال

تلفن : 02122810199

مساحت کل : 140000 متر مربع

مساحت تجاری : 15446 متر مربع

تعداد واحدهای تجاری : 331

تعداد طبقات تجاری : 4

معرفی مجتمع

اطلس مال با کاربری تجاری – اداری دارای ١٩ طبقه می باشد که ٨ طبقه اداری ، ٤ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت و ٦ طبقه پارکینگ را شامل می‌شود. در طراحی منحصر به فرد این پروژه سبز جنبه های زیباشناسی و بهترین ترکیب حجمی رعایت شده است و در طراحی داخلی آن شفافیت و خوانایی در ساختن فضا لحاظ شده‌ است. دسترسی های جداگانه از تلاقی کاربری های تجاری و اداری آن پیش‌ گیری می‌ کند و در طراحی آن از خرد کردن فضا به شدت اجتناب و مساحت واحدها نیز به نسبت منطقه به صورتی منطقی رعایت شده است.

امکانات و خدمات اطلس مال

فودکورت

فودکورت : فودکورت اطلس مال با بهره‌گیری از موقعیت جغرافیایی منطقه نیاوران و آب و هوای مناسب آن،‌ محیطی وسیع،‌ دلپذیر و مطلوب را برای مراجعان تدارک دیده است. طبقه دوم این مجتمع و جایی درست میان بخش اداری و تجاری، مساحتی در حدود پنج هزار متر مربع را به یک رستوران مجهز و زیبا،‌ ۱۷ واحد فودکورت و یک شهربازی برای کودکان اختصاص داده‌اند. برای علاقه‌مندان به صرف غذا در فضاهای باز و دلپذیر، ‌آن هم با چشم‌انداز پارک زیبای نیاوران، دو هزار متر مربع تراس نیز پیش‌بینی کرده‌اند.

بزرگترین پارکینگ منطقه نیاوران

بزرگترین پارکینگ منطقه نیاوران : ظرفیتی در حدود ۱۴۰۰ پارکینگ از دیگر امکانات ویژه اطلس مال نیاوران است. این پارکینگ در ۶ طبقه طراحی شده و برای صرفه‌جویی در وقت و انر‌ژی مراجعان تدابیر ویژه‌ای اندیشیده است. تفکیک طبقات مالکان و مراجعان، ورودی و خروجی مجزا از سمت شمال و جنوب و برای خودروهای سواری و حمل بار، نصب سیستم‌ هوشمند هدایت خودكار خودروها که نزدیک‌ترین فضای خالی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به راننده نشان می‌دهد، برخی از مزیت‌های بزرگترین پارکینگ منطقه نیاوران معرفی می‌شود.

آسانسورهای پانوراما

آسانسورهای پانوراما : از میان ۲۵ آسانسور در اطلس مال تهران، چهار دستگاه آسانسور پانوراما یا شیشه‌ای طراحی شده تا لحظات جذاب‌تری را برای مراجعان ایجاد کند. بازدیدکنندگان می‌توانند در عبور از طبقات مختلف اطلس مال، به تماشای طبیعت و مناظر زیبای اطراف مجتمع و نمایی از تهران بزرگ بنشینند.