تور طبیعت گردی کویر تا جنگل های ایران با بهترین قیمت

تور طبیعت گردی کویر تا جنگل های ایران با بهترین قیمت

تور طبیعت گردی

کشور ایران با چهار فصل زیبا و بی نظیر در هر گوشه و کنارش چهره ایی متفاوت از طبیعت و اقلیم گوناگون را به نمایش می گذارد، تمامی این زیبایی های بکر و خدادی مدیون موقعیت جغرافیایی کشور ایران در نیم کره شمالی است.برای آشنایی بیشتر با طبیعت گردی یا تور طبیعت گردی در ایران با ایران نیهون همراه باشید.

وقتی صحبت از تور به میان می آید وقت آن می رسد که از شما بپرسیم آیا شما علاقمند به کویر هستید؟و علاقه دارید بامردم سخت کوش و زحمت کش این خطه آشنا شوید؟ دوست دارید به شمال کشور و سرسبزی های آن سری بزنید و از طبیعت زیبا و دریا و جنگل آن لذت ببرید؟

باتوجه به این همه جاهای دیدنی در چهار گوشه کشور کافیست یک تور طبیعت گردی در ایران را خریداری کنید و لذتی متفاوت را در سفرهای خود تجربه کنید، طبیعتی رویایی در کنار هم صحبتی و آشنایی با مردم خونگرم و فرهنگای متفاوتشان می تواند برای هر مسافری جذاب باشد.در این سفر ها با تور طبیعت گردی شما فرصت این را دارید که از هیاهو و شلوغی اطراف خود جدا شوید و فرصت لمس زندگی محلی را داشته باشید.

طبیعت گردی چیست؟

طبیعت در علم سفر و گردشگری اصلی ترین فعالیت اکوتوریسم برپایه ی طبیعت زنده است، که بنا به تعریف سازمان جهانی گردشگری طبیعت گردی سفری می باشد که با آگاهی و مسولانه به مناطقی طبیعی که حافظ محیط زیست بوده اتفاق می افتد و باعث بهبود کیفیت زندگی مردم محلی می شود.جالب است بدانید که طبیعت گردی کمترین آسیب را به طبیعت و فرهنگ هر منطقه وارد می کند در این صورت شما زمانی یک طبیعت گرد حرفه ایی به حساب می آیید حضورتان نه تنها آسیبی به آن وارد نکند بلکه بتواند دستاوردهای اقتصادی و زیست محیطی برای ان منطقه داشته باشد.

طبیعت گردی در ایران

شاید زمانی که به طبیعت گردی در ایران اشاره می کنیم تصور کنید صرفا گشت و گذار در جنگل ها و طبیعت منظورمان می باشد اما تنها وظایف شما به گشت و گذار محدود نمی شود، مهمترین انواع تور طبیعت گردی ایران شامل اقلیم سرسبز شمال، کوهنوردی، کویرنوردی، غارنوردی، صحرانوردی، انواع ورزشهای آبی و بوم گردی است.

بهترین مناطق برای تور طبیعت گردی در ایران

1- ژئوپارک قشم

2- باداب سورت مازندران، دریاچه چورت، هزار جریب، فیلبند، مازیچال، دشت الیزه

3- ترکمن صحرا

4- ماسوله، ماسال، سوباتان، دهکده جهان نما،

5- کویر مرکزی و دشت لوت، کلوت شهداد، کویر مصر، مرنجاب

6- سرعین، جاده اسالم به خلخال

7- چابهار

8- جزیره کیش

9- اورمان، کردستان و کرمانشاه

10- آبشار مارگون، آبشار بیشه

11- دماوند

12- جنگل ابر

13- دریاچه الیمانات و جنگل الیمستان، قلاردن

14- دشت شقایق کالپوش

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات