بهترین سایت های گردشگری جهان

فهرست مطالب

بهترین سایت های گردشگری

اگر شما اهل سفر هستید و می خواهید به بهترین نقاط گردشگری دنیا سفر کنید و از پول و زمان سفر خودتان بهترین استفاده را کنید. در ادامه با معرفی بهترین سایت های گردشگری جهان با ایران نیهون همراه باشید.

Trip Tribe

تریپ ترایب یکی از جذاب ترین وب سایت های حوزه گردشگری و بهترین سایت های گردشگری جهان است. و شما می توانید براساس شخصیتان مقاصد تعطیلاتون را انتخاب کنید و با افرادی که از نظر سنی و روابط اجتماعی یا حتی علایق با شما همخوانی هستند در تماس باشید. این وب سایت صرفا سایت دوستیابی نیست. اما این امکان وجود دارد که با کسانی که علایق مسترک با شما دارند سفر کنید.

AirHelp

AirHelp نیز در لیست بهترین سایت های گردشگری جهان قرار می گیرد. هنگام سفر اگر چمدانتان را گم کردید یا هواپیما تاخیر داشت یا به هر شکلی که پرواز برایتان آزاردهنده بود، با مراجعه به این سایت می توانید تمام حقوق خود را بررسی کنید و آنچه که باید به عنوان غرامت به شما پرداخت شود آگاهی داشته باشید.

TripExpert

TripExpert نیز در لیست بهترین سایت های گردشگری جهان قرار می گیرد. این وب سایت به همه کاربران این اجازه را می دهد که درباره مناطق مختلف بررسی هایشان را قرار بدهند. در این وب سایت کافی است مقصد و محل اقامتتان را تایپ کنید و اطلاعات کامل که متخصصان درباره موضوع مقصد شما نوشته اند ببینید.

Skiplagged

Skiplagged نیز در لیست بهترین سایت های گردشگری جهان قرار می گیرد. این وب سایت یکی از وب سایت های است که به شما در هزینه سفر کمک می کند که می توانید قیمت بلیط هواپیما با نصف قیمت خریداری کنید. البته باید الگوی پرواز دیگری را به همراه توقف در مقصدی دیگر را ببپذیرید.اگر قصد سفر به مکانی را دارید که پرواز مستقیم آن مثلا 880 هزار تومان است. و با یک ساعت توقف بین راهی به 720 هزار توان تبدیل می شود. و یا حتی با تحمل یک ساعت نیم توقف دیگر 440 هزار تومان پرداخت کنید. این روند توقف ها به شما در هزینه بلیط هواپیما کمک می کند.

Oyster

Oyster نیز در لیست بهترین سایت های گردشگری جهان قرار می گیرد. زمانی که قصد سفر دارید و هتل مقصد مورد نظرتان بررسی می کنید قاعدتا با عکس های با اتاق های بزرگ یا حتی سواحل خلوت مواجه می شوید که فریب آنها را می خورید. اما در سایت اویستر صفحه ای دارد که به شما این امکان مقایسه تصاویر هتل و تصاویر اویستر را می دهد که در نهایت شما می توانید مقصد مورد نظرتان را واقعی و رویایی را مقایسه کنید.

Yelp

Yelp نیز در لیست بهترین سایت های گردشگری جهان قرار می گیرد. زمانی که به مسافرت می روید سوالاتی به ذهنتان خطور می کند که کجا برید و چی بخورید؟ وب سایت یلپ این امکان را به شما می دهد که نظرات تخصصی به همراه تصاویر و حتی رتبه بندی مکان های مختلف را ببینید. و مقایسه کنید.

Sleeping In Airports

این وب سایت اطلاعاتی را به شما می دهد که اگر شما بجای گرفتن هتل در فرودگاه بخواهید بمانید کدام فرودگاه در کدام مقاصد چنین شرایط را دارا هستند. این وب سایت شامل بررسی‌‌ها و ارزیابی‌ها و توصیه‌هایی برای مسافران خسته و باهوش است. Sleeping In Airports این سایت از بهترین سایت های گردشگری جهان محسوب می شود.

The Man in Seat Sixty-One

اگر شما از اون دسته از افرادی هستید که شیفته قطار و جهانگردی هستید این سایت گزینه خوبی برای شما است، از بهترین تجربه ها استفاده کنید. خب سفر با قطار در کشورهای مختلف می تواند تجربه ای خاطره انگیز ایجاد کند. البته با تحقیق در این ارتباط می توانید بهترین را بسازید. از مناظرها عکس بگیرید و از The Man in Seat Sixty-One نظرات کارشناسانه دریافت کنید.

Black Tomato

اگر شما به دنبال ماه عسل رویایی و یا تعطیلات لوکس و تجربه های متفاوت هستید در این برنامه به شما برنامه های سفر متفاوت و خاص پیشنهاد می شود.

Hipmunk

یکی از وب سایت های جالب که قبل از سفر می توانید فضای داخلی هواپیما را ببیندید یا اینکه تاخیر و توقف بین راهی آزار دهند باشد، این سایت می تواند میزان آزاردهندگی پرواز را بریتان مشخص کند. یکی دیگر از قسمت های جالب این سایت این است اگر شما بخواهید هتل رزرو کنید با نقشه ی حرارتی می توانید بهترین مکان ها را برای تفریحات شبانه خود پیدا و انتخاب کنید.

آنچه می خوانید! ...

موارد مشابه
دیدگاه‌ها
اشتراک در
اطلاع از
امتیاز دهی
شرح تجربه
تجربه
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین

جای خالی چندتا سایت معروف دنیا نیست؟ موموندو. تریپ ادوایزر.ایکس پدیا و …