هتل های عجیب ایران

هتل های عجیب ایران

هتل های عجیب و خاص ایران

وقتی از هتل ها صحبت می کنیم مکانی آرام برای استراحت تصور می کنیم که شکل شمایل آنها بیشتر شبیه به هم و تفاوت ها آنها با ارئه امکانات و خدمات است. اما برخی هتل وجود دارند که لقب هتل های عجیب و خاص را یدک می کشند که فارغ از عجیب بودن، جذابیت و مخاطب های زیادی را نیز دارا هستند. در کشورمان هتل های وجود دارند که علاوه بر عجیب بودن مکانی آرام و بی نظیر را برای استراحت فراهم می کنند تا بهترین اقامت در این هتل ها و فضای خاص و متفاوت را تجربه کنید. در ادامه برای رزرو هتل و معرفی هتل های عجیب ایران با ایران نیهون همراه باشید.

هتل لاله کندوان

هتل صخره ای لاله کندوان از استان آذربایجان شرقی، هتلی فوق العاده زیبا در دل صخره های  روستا کندوان است که جز لیست هتل عجیب ما قرار دارد. باید بدانید که تنها سه هتل صخره ای وجود دارد و در همین راستا هتل صخره ای لاله کندوان جزو استثنایی ترین هتل های جهان به شمار می رود.

معماری هتل لاله کندوان نیز با الهام از خانه های این روستا و با همان شیوه ی سنتی ساخته شده است. این هتل دارای ۴۰ اتاق است که فاز اول آن در سال 1386 و فاز دوم آن در تیر ماه سال 97 به بهره برداری رسید و از ۴۰ کرانه ی آن ۱۶ کرانه قابل استفاده شده است.

قدمت روستای کندوان به اعتقاد برخی به قرن ۷ هجری و به اعتقاد برخی دیگر به قبل از اسلام می رسد. روستای تاریخی کندوان در ۲۲ کیلومتری شهر اسکو و در ۶۲ کیلومتری شهر تبریز قرار دارد.

هتل قلعه گنج

هتل قلعه گنج یکی از هتل های کرمان است که اولین و تنهاترین هتل کپری دنیا است و این امر باعث شده جز لیست عجیب ترین هتل های ایران قرار گیرد. این هتل عجیب و خاص جذاب ترین اقامتگاهی است که می توانید در آن اقامت داشته باشید.  هتل قلعه گنج دوست دار طبیعت است و شیوه ساز و کار این هتل به صورتی است که هیچ گونه آلودگی زیست محیطی را برای اطرافش ندارد. و از مصالحی همچون توپ یا لَهَر درخت نخل و درختچه ‌ی داز ساخته شده است. و استاندارهای یک هتل امروزی را دارا هستند. هتل قلعه گنج با استفاده با شیوه سنتی دارای 30 اتاق است.

با اقامت در این هتل فوق العاده زیبا تجربه زندگی به سبک مردم بومی منطقه و در کپر، تجربه ای خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برایتان می سازد. هتل قلعه گنج  در استان کرمان، شهرستان قلعه گنج، روستای سرتک قرار دارد.

هتل کویری بالی

هتل کویری بالی در خور و بیابانک یکی از هتل های اصفهان و جز عجیب ترین هتل های ایران است، این هتل را با نام های هتل بالی خور و یا هتل بالی خور بیابانک نیز می شناسند. این هتل زیبا با الهام گرفتن از سبک سنتی خانه های کویری منطقه ساخت شده است. اتاق های این هتل به دو بخش اتاق های معمولی و تخت خواب دار و اتاق های سنتی که تخت، میز و صندلی وجود ندارد و با دیوارهای کاه گلی و رختخواب‌ ها پنبه ‌ای و لحاف‌ های مخمل قرمزرنگ قدیمی به صورت کاملاً سنتی طراحی و چیده شده  و درای 32 اتاق است.

با اقامت در این هتل سنتی و عجیب می توانید از دیدن یک آسمان پر ستاره بر روی سقف آن در دل کویر لذت ببرید که منظره زیبای کویری را با هیچ منظره ی دیگری هیچ وقت عوض نمی کنید. هتل کویری بالی در شهرستان خور و بیابانک از توابع استان اصفهان و در فاصله ی ۵۵ کیلومتری از کویر مصر قرار گرفته است.

هتل لاله بیستون

هتل بین المللی لاله بیستون یکی از هتل های کرمانشاه و از هتل های عجیب ایران است. تصور کنید در هتل اقامت دارید که در کنار هشتمین اثر جهانی ثبت شده ی ایران است. این هتل به صورت ۴ ایوانی با طراحی و شیوه های سنتی دراین ناحیه ‌‌ی‌ کوهستانی و خوش آب ‌و ‌هوا ساخته شده است.

هتل لاله بیستون به شما این امکان را می دهد که با باز کردن پنجره‌‌ ی اتاق‌ هایش نمای کوه بیستون را از نزدیک ببینید و قدمت و شکوهش را حس کنید. این هتل همسایه ی نزدیک و دیوار به دیوار کاخ نیمه ‌تمام ساسانی، پل کهنه، پل کاروان‌ سرای صفوی، کتیبه ی بیستون، پل خسرو، پرستشگاه پارتی، مجسمه ی هرکول، طاق ‌بستان و غار شکارچیان است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج از یکی هتل های کیش که می توان گفت جز زیبا ترین هتل ها ایران است که در لیست هتل خاص و عجیب ما قرار می گیرد. هتل ترنج بر روی آب ‌های نیلگون دریای خلیج ‌همیشه فارس ساخته شده است و از بالا که به آن نگاه کنید کاملا به شکل یک ترنج است.

این هتل دریایی که طرفداران کمی را نیز ندارد اقامت رویایی بروی آب را می سازد حال تصور کنید که مشغول صرف کردن غذا هستید و در زیر پاهای شما که کف پوشی شیشیه ای است، ماهی ها و موجودات دریایی در حال شنا کردن هستند. که  تجربه ای خاص و فراموش نشدی را برایتان رقم می زند. تمامی سوئیت ‌های این هتل خاص و بسیار زیبا در جزیره ی کیش و بر روی آب ، دور تا دور جزیره قرار گرفته اند و رو به ساحل هستند.

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر مازندران در ارتفاع 700 متری از سطح دریا بنا شده است که مسافران برای رفت و آمد باید از تله کابین استفاده کنند. هتل بام سبز رامسر نیز در لیست هتل های عجیب ایران قرار می گیرد. با اقامت در این هتل زیبا یکی از بهرتین گزینه ها است که بخواهید آرامش را در دل طبیعت بکر و دست نخورده بدست آورید. جالب است بدانید که کلبه های جنگلی این هتل که کمی با قسمت پذیرش فاصله دارند در دل طبیعت قرار دارند. اگر علاقه مند به طبیعت شمال کشور هستید پیشنهاد می شود برای اقامتان هتل چهار ستاره بام سبز رامسر را انتخاب کنید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات