لوکس ترین و گران ترین هتل های جهان

لوکس ترین و گران ترین هتل های جهان

لوکس ترین و گران ترین هتل های جهان

لوکس ترین و گران ترین هتل های جهان در کدام کشورها قرار دارند؟ این هتل های لوکس چه امکانات و خدماتی را عرضه می کنند؟ در این مقاله سعی داریم  شما را با لوکس ترین و گران ترین هتل های جهان آشنا کنیم، در ادامه با ایران نیهون همراه باشید.

هتل امارات پالاس

هتل امارات پالاس ابوظبی Emirates Palace، دومین هتل 7 ستاره جهان، با مساحت 850.000 هزارمتر مربع در یک ساحل خصوصی در شهر ابوظبی قرار گرفته است.این هتل با هزینه ای بیش از 3 میلیارد دلار و به سبک عربی  ساخته شده است. هتل امارات پالاس 394 اتاق و سوئیت لوکس و مجهز دارد. این هتل انواع سالنهای ورزشی، استخر، ا ینترنت پرسرعت، چندین رستوران مجلل با تزئیناتی از طلا و نقره دارد. هتل امارات پالاس شبیه قصرها و عمارت پادشاهان افسانه هاست. رزرو هتل امارات پالاس برای تنها یک شب ماندن باید 1800 دلار هزینه دارد.

هتل رانچو والنسیا ریزورت و اسپا، کالیفرنیا

اگر از علاقمندان به سرعت هستید هتل رانچو والنسا Rancho Valencia Resort & Spa برنامه ویژه ای برای شما دارد. علاقمندان به خودرو می توانند با جدیدترین مدلهای پورشه ،جاده های اطراف کالیفرنیا را با سرعت بالا طی کنید.این هتل لوکس با ماشین های گران قیمت در جنوب کالیفرنیا قرار دارد.

هتل مردان پلاس، آنتالیا

هتل مردان پلاسMardan Palace را یک میلیاردر روسی در سال 2009 ساخته است.از ویژگی های خاص این هتل وجود بزرگترین استخر منطقه مدیترانه است. سوئیت‌های فانتزی و تزئین شده با کریستال‌ها و سنگ مرمرهای ایتالیایی و وجود چندین رستوران و کافی شاپ، آبشار و آکواریوم با ماهی های حیرت انگیز و ساحل ماسه ای مهمانان را از اقامت در این هتل لوکس راضی می کند.

 هتل وستین اکسلسیو، رم

هتل وستین اکسلسیو The Westin Excelsior Rome در سال 1906 ساخته شده و علاوه بر لوکس بودن ، یکی از قدیمی ترین هتل های جهان نیز به شمار می رود.این هتل در عین قدیمی بودن ، از تکنولوژی مدرن بهره گرفته شده است.این هتل ،سالن فیتنس خصوصی ،سونا، حمام بخار ، جکوزی و یک اتاق غذاخوری بسیار لوکس دارد.

هتل گراند حیات کنز مارتینز، فرانسه

هتل گراند حیات Grand Hyatt Cannes Hotel Martinez یکی از گران ترین هتلهای جهان و هتلی 5 ستاره است.این هتل منظره ای زیبا از سواحل مدیترانه در خلیج کن را در پیش روی شما می گذارد.این هتل لوکس و گرانقیمت 409 اتاق لوکس و 27 سوئیت دارد . علاوه براین فضایی در حدود 2500 متر برای سالن های عروسی و کنفرانس دارد.

 جمیرا بدروم پالاس، ترکیه

هتل جمیرا پالاس بدروم Jumeirah Bodrum Palace یکی از گران ترین و معروفترین هتل های جهان به شمار می رود. این هتل در نزدیکی ساحل توربا و دارای 110 اتاق لوکس می باشد.همچینین این هتل امکانات دیگری از جمله مرکز مراقبت کودکان،دکه روزنامه فروشی ، اینترنت بی سیم و اتاق های جلسات 12 متری دارد.

 هتل سونوا جانی، مالدیو

هتل سوانو جانی Soneva Jani هتلی لوکس و 5 ستاره است که در جزیره مالدیو قرار دارد. اتاقهای این هتل همانند جزیره های شناور چوبی هوش از سر بیننده می برد.

این اتاق های شناور شامل سقف جمع شو ، استخرهای آب گرم خصوصی دوطبقه و سرسره های خصوصی می باشد.

هتل ریتز کارلتون، توکیو

این هتل 5 ستاره ریتز کارلتون Ritz Carlton در مرکز شهر توکیو واقع شده و مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات و همچنین ماه عسل است.این هتل اتاق هایی رویایی برای ماه عسل زوج های جوان ارائه می نماید.همچنین این هتل خدمات 24 ساعته و اینترنت بی سیم رایگان دارد. باید برای اقامت یک شب در این هتل 474 دلار بپردازید.

برج العرب، دبی

لوکس ترین و گران ترین هتل های جهان کدامند؟ هتل برج العرب Burj Al- Arab با 7ستاره یکی از نشانه های شهر دبی است. برج العرب در یک جزیره مصنوعی ساخته شده و  یکی از گرانترین هتل های جهان و دبی به شمار می رود. این هتل بادبانی شکل جاذبه های زیادی برای مهمانان ایجاد کرده است از جمله یک رستوران در زیر دریا که به شکل زیردریایی ساخته شده است. هزینه اقامت برای یک شب در این هتل ، 28 هزار دلار می باشد.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات