اشتباهات رایج در رزرو هتل

اشتباهات رایج در رزرو هتل

اشتباهات رزرو هتل

رزرو آنلاین هتل شاید در نظر اول کاری آسان به نظر برسد اما انتخاب مقصد، زمان اقامت و در نهایت پرداخت آنلاین ممکن است خطاهایی را در پیش داشته باشد.با گذر زمان خیلی از ما برای رزرو اینترنتی هتل در شهرهایی همچون مشهد، تهران، شیراز و … از سامانه های رزرو اینترنتی استفاده می کنیم که ممکن است گاهی با اشتباهاتی در رزرو هتل روبرو شویم، برای آشنایی با اشتباهات رزرو هتل و کمتر شدن درصد خطاها در رزرو با ایران نیهون همراه باشید.

وب سایت معتبر

1. نکته ی بسیار مهمی که در رزرو هتل باید توجه داشته باشید این است که هتل خود را از هر وب سایتی که می بینید رزرو نکنید، وب سایت های زیادی در زمینه رزرو وجود دارد که انتخاب وب سایت معتبر از میان آن ها کار دشواری است.کافی است برای انتخاب وب سایت معتبر کمی پرس و جو و تحقیق کنید پس از آن رزرو مطمینی داشته باشید.

2. اشتباهی که بطور حتم برای هر آدمی اتفاق می افتد این است که به عکس های منتشد شده از هر هتل اعتماد کردن و تصور کنند همه ی اتاق های هتل همانند همانی است که در عکس دیده اند این در حالی است که با ورود به هتل و مواجه شدن با اتاق های آن چیزی متفاوت را می بینید.برای کمتر کردن درصد خطای این موضوع می توانید از وب سایت های معتبر بازدید کنید و گاهی هم درصد خطایی را در نظر بگیرید.

امکانات هتل

3. اشتباهی که بیشتر ما در هنگام رزرو هتل بصورت اینترنتی با آن مواجه می شویم این است که امکانات هتل را بررسی نکرده و با آگاهی کامل هتل را انتخاب نمی کنیم.اگر در انتخاب هتل امکاناتی خاص مدنظرتان است حتما توصیه می شود که قبل رزرو امکانات و سرویس های هتل را بررسی کنید.

موقعیت هتل

4. از دیگر اشتباهات موجود در رزرو هتل بی توجهی به موقعیت قرارگیری هتل می باشد، هنگامی که سفر می کنید قصدتان از سفر نزدیکی به جاهای دیدنی و جاذبه های آن شهر است حتما از طریق گوگل مپ موقعیت جغرافیایی هتل را بررسی کنید و می توانید از طریق سایت های معتبر نیز فاصله هتل خود با جاهای دیدنی را بخوانید.

ستاره های هتل

5. بعضی از مسافران و کسانی که قصد سفر دارند بطور صد در صد فقط به ستاره های هتل خود توجه می کنند و توجیحشان هم این است که هرچه تعداد ستاره های هتل بالاتر باشد کیفیت و امکانات بهتری دارد، این درحالی است که ممکن است هتلی 3 ستاره امکاناتی جدید و بیشتری را نسبت به هتلی پر ستاره داشته باشد. پس در انتخاب هتل سعی کنید بسیار دقت کنید.

ثبت اطلاعات

6. در ثبت اطلاعات خود نهایت دقت را انجام دهید، زیرا ممکن است در صورت ثبت اطلاعات اشتباه هنگام ورود به هتل با مشکلاتی مواجه شوید که موجب عدم پذیرش شما شود.

7. سعی کنید از هتل های برای خود اتاق رزرو کنید که استرداد اینترنتی داشته باشد و هزینه رزرو هتل در صورت لغو سفر به شما بازگردانده شود، برای رزرو هتل هیچ گاه عجله نکنید.

تنظیم ساعت ورود و خروج

8. یکی از اشتباهاتی که در رزرو هتل رخ می دهد انتخاب سر فرصت و با دقت انجام ندادن تاریخ برای رزرو هتل است، یا اینکه به درستی تاریخ و ساعت پرواز خود را با ورود و خروج هتل تنظیم نمی کنند و با مشکلاتی روبرو می شوند.

واچر هتل

9. پس از طی کردن مراحل ثبت نام و رزرو هتل واچر هتل را دریافت کنید زیرا در صورتی که واچر خود را ارایه نکنید ممکن است دچار دردسر شوید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات