بهترین هتل ها برای ماه عسل در کیش

بهترین هتل ها برای ماه عسل در کیش

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل

بهترین هتل ها برای ماه عسل در کیش کدامند ؟ یکی از سفرهای شیرین و به یاد ماندنی زندگی، سفر ماه عسل است. از آنجایی که سفر ماه عسل اولین سفر زوج ها بعد از ازدواج است برخی مراسم عروسی را مختصر برگزار میکنند تا برای ماه عسل پول بیشتری کنار بگذارند. البته به نوعی مهم ترین نکته برنامه‌ریزی برای ماه عسل است. میتوان محل اقامت را مهم ترین فاکتور در نظر گرفت، بنابراین باید بدانیم بهترین هتل برای ماه عسل در ایران کدام است ؟ با ما در ایران نیهون همراه شوید تا بهترین هتل های ایران برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم.

کیش یکی از زیباترین جزایر آب های نیلگون خلیج فارس است و به عنوان مهمترین مقصد توریستی داخلی و خارجی در جنوب ایران محسوب می شود. از همین رو بسیاری از زوج ها کیش را برای سفر ماه عسل انتخاب می کنند. کیش هتل های لوکس زیادی دارد اما ما در اینجا سه پیشنهاد ویژه به شما داریم که با خیال راحت رزرو هتل را انجام دهید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش تنها هتل آبی ایران است و از زیباترین هتل های کیش است که در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده است. سوئیتهای این هتل در واحد های 40 ، 60 و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشد. همگی آنها بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای ( که میهمان می تواند از داخل اتاق کف دریا را ببیند ) و بالکن اختصاصی است.

این سوئیتها با اسکله چوبی ( حدود 1 کیلومتری ) به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی خلیج فارس حک نموده است . جالب است بدانید برای رفاه حال میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد.

برای آشنایی با بهترین هتل ها برای ماه عسل در کیش کدامند با ما همراه باشید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش با 750 متر ساحل اختصاصی و فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز ، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و اقامت در این هتل با شکوه را وسوسه انگیز می نماید.

همچنین در کنار ساحل کافه های ساحلی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود پذیرای مهمانان عزیز می باشد. هتل مارینا پارک برای عاشقان تفریح‌ های دریایی نیز مناسب است چون در خود هتل امکانات غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی و پارک آبی اختصاصی هم وجود دارد.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا که یکی از بهترین هتل های کیش است، آرامش و آسایش همراه با مدرن ترین امکانات روز از جمله بهترین سیستم های کنترل دما و تهویه مطبوع، رستوران، کافی شاپ، خدمات لاندری، اجاره خودرو و دوچرخه، آتلیه عکاسی، غرفه های تجاری، سالن کودک، سالن بیلیارد و مجموعه ورزشی (اسپا و ماساژ-بدنسازی-سالن زیبایی-استخر-سونا-جکوزی-حمام سنتی-حوضچه آب سرد) سفری بیاد ماندنی برای شما رقم میزند.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات