پاییز کجا بریم؟ بهترین مناطق برای مسافرت در پاییز

پاییز کجا بریم؟ بهترین مناطق برای مسافرت در پاییز

پاییز کجا بریم؟

پاییز کجا بریم؟ پاییز به کدام یک از شهرهای ایران سفر کنیم؟ فصل پاییز مداد رنگی چهار فصل است، در این فصل طبیعت بقدری زیبا می شود که می توان ساعت ها به آن خیره ماند و لذت برد.همانند فصل بهار فصل پاییز نیز طرفداران خاص خودش را دارد و بسیاری برای سفر این فصل را انتخاب می کنند، برای آشنایی بیشتر با مکان هایی که در فصل پاییز می توان سفر کرد با ایران نیهون همراه باشید.

انتخاب برای سفرهای پاییزی بیشتر حول طبیعت گردی و شهرهای تاریخی می چرخد و طرفداران خاص خود را دارد، جنگل نوردی به دلیل رنگ آمیزی زیبای برگ درختان و کویرنوردی به دلیل خنک شدن هوا، از جاهایی است که برای سفر در فصل پاییز پیشنهاد می شود.

بهترین مناطق برای مسافرت در پاییز

کیش

جزیره ی زیبای کیش یکی از جاهای دیدنی و مناطق گردشگری هرمزگان مناسب پاییز کجا بریم می باشد، که به دلیل آب و هوای گرم و رطوبت بسیار بالا بهترین زمان سفر به آن پاییز و زمستان است.منظره سرسبز جزیره در بهار و تابستان در فصل پاییز کم کم به سوی رنگ نارنجی و زرد می رود و فضایی رویایی و بسی دلچب را پدید می آورد.

قشم

شروع فصل پاییز در جزیره های جنوبی به معنای رونق بازار ها و سفر می باشد، آب و هوای بسیار گرم و مرطوب در فصل تابستان هرگونه فعالیتی را مختل گرده و با آغاز فصل پاییز این فعالیت باز از سر گرفته می شود.

مهمترین بخش سفر به جزیره ی قشم خرید در مراکز تجاری بزرگ این جزیره می باشد و نکته قابل توجه این است که در زمان فصل گرما اجناس و قیمت هایشان کاهش بسیاری داشته و بسیاری از مغازه دار ها در فل گرما به این جزیره سفر کرده و مغازه های خود را پر می کنند.

اما خنکی هوا باعث می شود که گردشگران بسیاری در کنار لذت بردن از جاذبه های تاریخی و استثنایی جزیره، خرید نیز انجام دهند و تجربه بی نظیری از سفر به شهرهای جنوبی داشته باشند.

گیلان

پاییز کجا بریم؟ استان گیلان با وجود جاذبه های دیدنی و جذاب بسیارش نه تنها در فصل بهار و تابستان بلکه در پاییز و زمستان نیز گردشگران بسیاری را جذب خود می کند تا از این طبیعت بکر با آب و هوای معتدل لذت ببرند.

پاییز برای همگان یادآور بازی رنگ های گرم قرمز و نارنجی و زرد است که در این منطقه نیز تاثیر خود ر ا از همان روزهای نخست نشان می دهد، پاییز گیلان همراه با بارندگی و هوای نسبتا گرم و مرطوب که در اواسط آن هوای آفتابی و سرد همراه با مه صبحگاهی و اواخر آن هوای زمستانی همراه با نم نم بارش برف می باشد را مشاهده می کنیم.فصل پاییز فصلی پرکار برای صیادان و ماهی فروشان می باشد و صحنه های پرواز پرندگان و مرغان دریایی یکی دیگر از جذابیت های سفر پاییزی به گیلان می باشد.

چابهار

پاییز کجا بریم؟ اگر اهل خرید و خرید کردن در مراکز ارزان قیمت هستید و از ورزش های آبی استقبال می کنید بهترین پیشنهاد سفر به شما چابهار است، کوه های دیدنی، موج سواری، رالی در سواحل و غواصی در آب های اقیانوس از جاذبه های تفریحی این شهر است.وجود سواحل شب تاب در اواخر پاییز نیز می تواند یکی دیگر از راه های جذب گردشگران به این منطقه باشد.

طبس

پاییز کجا بریم؟ شهر طبس یکی از شهرهای زیبای ایران است و در کنار بیابان لوت قرار گرفته و نامش برگرفته از کلمه تب به معنای حرارت و داغی است، به همین دیلیل در روزهای سرد زمستانی آفتاب گرم این منطقه بسیار دلچسب می باشد و یکی از بهترین مقصد های سفر در پاییز است.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات