ویزای امارات متحده عربی

ویزای امارات متحده عربی

ویزای امارات

قبل از اقدام به ویزای امارات باید بدانید که امارات متحده عربی از جمله کشورهایی است که به هیچکدام از شهرهایش بدون ویزا امکان سفر ندارید، برای گرفتن ویزا ابتدا باید بدانیم برای مسافرتمان چه ویزایی مناسب تر است. در ادامه با ایران نیهون همراه باشید.

جالب است بدانید برای گرفتن ویزای امارات نیاز نیست مستقیم به سفارت این کشور بروید، حتی لازم نیست خودتان به اداره ی مهاجرت بروید چون نیاز به مصاحبه نیست و صدور ویزا را به عهده ی اداره ی مهاجرت و وزارت کار گذاشته است.قبل از اقدام به دریافت ویزا بهتر است بدانید که چه ویزایی برای سفرتان مناسب تر است، کشور امارات چند نوع ویزا برای مسافران صادر می کند که شامل ویزای چهارده روزه، یک ماهه و سه ماهه می باشد.

انواع ویزا

1- ویزای چهارده روزه

2- ویزای یک ماهه

3- ویزای سه ماهه ( در این ویزا حتما باید کارگزار اقدام کند و معمولا به درخواست شخص برای ویزای سه ماهه پاسخ نمی دهند.)

نکته ایی که حتما باید به یاد داشته باشید این است که بعد از صدور هر نوع ویزا تنها تا 2 ماه فرصت دارید وارد خاک امارات شوید که اگر زمان را از دست بدهید باید باز هم اقدام کنید.

نکته ایی دیگر که باید حتما به آن توجه داشته باشید، در صورتی که اعتبار ویزا تمام شود و شما کشور امارات را ترک نکنید به ازای هر روز اقامت غیر قانونی صدهزار درهم جریمه می شوید.

مدارک لازم برای ویزا

ویزای کشور امارات برای ایرانیان یکی از راحت ترین ویزاهایی است که برای مسافرهای ایرانی صادر می شود، مدارک مورد نیاز شامل اسکن رنگی از صفحه اول پاسپورت معتبر مسافر می باشد و اعتبار پاسپورت باید حداقل شش ماه به پایان اعتبار آن مانده باشد.

ویزا چند روزه صادر می شود؟

سوال بعدی که برای مسافران پیش می آید این است که ویزایشان چند روزه آماده می شود، باید بگیم که بعد از ارسال مدارک و پرداخت هزینه باید کمی منتظر صدور ویزا بمانند.صدور هرکدام از ویزاهای امارات حدود 7 تا 10 روز کاری طول می کشد و روز کاری دقیقا از فردای ارسال مدارک آغاز می شود و هرگونه تعطیلات رسمی و … نیز به زمان آن اضافه می کند.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات