همه آنچه درباره رزرو بلیط هواپیما باید بدانید

همه آنچه درباره رزرو بلیط هواپیما باید بدانید

اگر قصد دارید به مسافرت با مقصدی دور بروید در ابتدا بلیط هواپیما و هتل را رزرو کنید و از بلاتکلیف خارج شوید و با خیال راحت به دیگر امورتان بپردازید. با مجله گردشگری ایران نیهون همراه باشید.

دلیل رزرو بلیط

خیلی از ماها زمانی که می خواهیم به مسافرت برویم سردرگم و بلاتکلیف هستیم و از برنامه ریزی سفر مطمئن نیستیم و نمی دانیم در چه تاریخی بلیط رفت و برگشت را بگیریم و یا دلایل دیگر که عدم اطمینان را در برنامه سفر برای ما ایجاد می کنند.

حال اگر قصد مسافرت به خارج از کشور را داشته باشید صدور ویزا مهم ترین فاکتور در بلاتکلیفی سفرتان خواهد بود. حال این عدم اطمینان باعث می شود بلیط هواپیما برای سفرتان خریداری نکنید و بلاتکلیف بمانید. رزرو بلیط هواپیما می تواند بهترین انتخاب باشد که با این کار از ضرر مالی احتمالی جلوگیری کرده اید.

رزرو بلیط بصورت آنلاین

تنها با دسترسی داشتن به اینترنت (کامپیوتر ، موبایل و …) می توانید با چند کلیک بلیط مقصد مورد نظرتان رزرو کنید و از محل کارتان یا منزلتان خارج نشوید و از اتلاف وقت و صرف هزینه های اضافی در مسیر دفاتر و آژانس های هواپیمایی جلوگیری کنید.

با ورود به سایت ها فروش آنلاین بلیط هواپیما یا اپلیکیشن ها می توانید تمام پرواز ها و زمان و هزینه های مقایسه و اقدام به رزرو بلیط بکنید. در زمان خرید یا رزرو بلیط مشخصات و کارت ملی یا گذرنامه تان وارد کنید تا فرایند رزرو بلیط بدون اختلال انجام شود.

همان‌طور که هنگام خرید یا رزرو حضوری بلیط هواپیما متصدی فروش بلیط از شما مشخصات و کارت ملی یا گذرنامه‌تان را می‌خواهد، در رزرو یا خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم باید پیش‌نیازهایی داشته باشید تا بتوانید فرآیند رزرو بلیط را درست و بدون اشکال تکمیل کنید.

نکات مهم

قبل از اقدام به خرید یا رزرو بلیط درباره نوع بلیط و ویژگی های بلیط هواپیما کمی دقت کنید بطور مثال از تفاوت های بلیط چارتر و بلیط سیستمی آگاهی داشته باشید.

هنگام خرید بلیط هواپیما چارتر مشخصات تان را دقیق وارد کنید و در صورت بلیط رفت برگشت تاریخ آن را بیشتر دقت کنید چون در صورتی که بخواهید تغییراتی و یا استرداد انجام دهید این امکان وجود ندارد. تمام فرایند رزرو و همه آنچه گفتیم تنها مربوط به بلیط سیستمی است.

در هنگام رزرو بلیط سیستمی شما می توانید تاریخ ، ساعت و مشخصاتان را تغییر دهید. استرداد بلیط را می توانید بصورت آنلاین انجام بدهید اما اگر بخواهید مشخصاتان و تاریخ، ساعت پرواز را تغییر دهید باید تیم پشتیبانی تماس بگیرد تا اپراتور های تیم پشتیبانی برای شما انجام دهند.

بلیط سیستمی برخلاف بلیط چارتر هرگونه تغییر در مشخصات اصلی بلیط اعم از تاریخ، ساعت ، کلاس پروازی و مشخصاتان شامل پرداخت جریمه کنسلی خواهد بود. با اعمال این تغییرات بلیط قبلی استرداد می شود و بلیط جدید صادر میشود.

برچسب ها:
5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات