سوالات متداول خرید بلیط چارتر

سوالات متداول خرید بلیط چارتر

پرواز چارتر

در این مقاله سعی داریم برخی سوالاتی که هنگام خرید بلیط چارتر ممکنه برای تون پیش بیاد جواب بدیم.با ایران نیهون برای بررسی سوالات متداول خرید بلیط چارتر همراه باشید.

بلیط چارتر چیست؟

آژانس های هواپیمایی برخی از صندلی های هواپیما یا کل صندلی ها را برای مدت معلوم اجاره می کنند. که قاعدتا مسیر های پرتردد بنا بر تقاضای بالای بلیط هواپیما را استفاده می کنند. این شرکت در زمان پایانی پرواز در صورت تقاضای کم بلیط هواپیما  قیمت آن را کاهش می دهند تا تمام بلیط ها را بفروشند و از ضرر احتمالی جلوگیری کنند.

سوالات متداول خرید بلیط چارتر

چرا بلیط چارتر ارزان است؟

همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم اگر صندلی های هواپیما پر نشود هزینه آن را آژانس های که آن را اجاره کرده اند باید پرداخت کنند. برای همین برای اینکه از ضرر احتمالی جلوگیری کنند و صندلی های هواپیما خالی نماند قیمت آن را کاهش می دهند تا بتوانند آن را سریع تر بفروشند. در این صورت اگر به موقع با خبر شوید می توانید بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید.

آیا می توان بلیط چارتر را کنسل کرد؟

در این ارتباط باید بگویم بلیط چارتر امکان کنسل کردن وجود ندارد. و در صورتی که از سفرتان منصرف شده اید تمام هزینه شما سوخت می شود.  بلیط چارتر همانند بلیط سیستمی نیست که در صورت پشیمان شدند آن را بتوانید پس بدهید. زمانی که از سفر خود اطمینان کامل دارید بلیط چارتر تهیه کنید.

آیا برای همه مسیرهای پروازی امکان خرید بلیط چارتر وجود دارد؟

بلیط چارتر در تنها در مسیر های پر تردد وجود دارد که تقضای بلیط هواپیما بالای دارند. مثلا می توانید در مسیر های تهران به مشهد یا تهران به شیراز, اهواز, کیش بلیط چارتر تهیه کنید.

بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما شیراز

بلیط هواپیما یزد

آیا همه بلیط های چارتر معتبر هستند؟

باید بدانید که اگر چارتر کننده از آژانس های معتبر نباشد این امکان وجود دارد که زمان خرید بلیط چارتر با مشکل برخورد کنید. بنابراین برای تهیه بلیط ارزان هواپیما از جای مطمئن بلیط چارتر خریداری کنید.

برای پروازهای خارجی چارتر چه شرایطی وجود دارد؟

تاریخ انقضای گذرنامه در هنگام پرواز رفت و برگشت نباید کمتر از 7 ماه باشد در غیر این صورت مسافر با مشکلات جدی در فرودگاه مبدا و مقصد مواجه خواهد شد پرواز یک طرفه فقط برای مسافرانی که اقامت کشور مقصد را دارند امکان پذیر است و مسافر ملزم به تهیه بلیط برگشت علاوه بر بلیط رفت می باشد ، در صورت تهیه بلیط رفت تنها مسئولیت مشکلات بعدی بر عهده مسافر می باشد.

برای پروازهای خارجی وارد کردن نام نام خانوادگی شماره گذرنامه و سایر اطلاعات می بایست دقیقا حرف به حرف و عدد به عدد مطابق گذرنامه باشد مسئولیت اشتباهات احتمالی بر عهده مسافر می باشد. جهت چک نهایی پرواز خارجی حتما بعد از خرید با ما تماس بگیرید.

برچسب ها:
5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات