نکات مهم سفر به هند

نکات مهم سفر به هند

نکات مهم سفر به هند

کشور هند با تمام جاذبه های خود یکی از زیباترین و بهترین سفرها برای هر کسی می باشد، قبل از سفر به این کشور باید با نکات مهم سفر به هند آشنا شوید تا در مقابل با بسیاری از پدیده ها یک شوک فرهنگی در شما ایجاد نشود و آماده برای مقابله با تمامی اتفاقات سفر به هند باشید.برای آشنایی بیشتر با نکات مهم سفر به هند با ایران نیهون همراه باشید.

برای آشنایی با جاهای دیدنی هند و حقایق جالب هند با ما همراه باشید.

1- ویزای کشور هند از معدود ویزاهایی می باشد که با پاسپورت ایرانی گرفتنش راحت تر است، کمتر از یک هفته ویزای هند به دست شما می رسد اغلب و تا یک ماه هم اعتبار دارد.برای اخذ ویزا می توانید از آژانس های مسافرتی پیگیری کنید و هم خودتان اقدام کنید هیچ فرقی ندارد.

2- در این کشور پای انسان عضوی غیر تمیز می باشد که اگر با پای خود چیزی را لمس کنید سریعا بهتر است عذرخواهی کرده و از خوردن یا دادن اشیاء با دست چپ نیز ناخوش آیند است، سعی کنید بیشتر به دیگران نگاه کنید که چه کاری انجام می دهند و تقلید کنید.

3- کشور هند فرهنگ نسبتا سنتی دارد و پوشاندن بازوها و پاها ک قدم برای احترام به فرهنگ آن ها می باشد، در این کشور کسانی که با فرهنگشان آشنا نیستند می بخشند و شما با رعایت نکاتی بسیار کوچک می توانید حس خوبی به آن ها بدهید.به طور مثال قبلاز ورود به خانه کسی کفش هایتان را در بیاورید.

4- اگر با سر و صدا و آلودگی صوتی مشکل دارید باید بگم که در سفر به هند خودتان را برای آلودگی صوتی با شدت زیاد آماده کنید، هندی ها بدون دلیل و دیوانه وار بوق میزنن و اصلا صبح و شب و زمان فرقی ندارد، سعی کنید موقع انتخاب موقعیت هتل خود به غیر از تمیزی و راحتی، حواستون به آروم و ساکت بودن محله هم باشه.

5- کشور هند یکی از بهترین جاهای دنیا برای گیاه خواران و دوست داران غذاهای گیاهی می باشد، اونقدری در این کشور تنوع غذایی بسیار است که دیگر نیاز نیست سراغ غذا بروید، از طرفی دیگر در هند پیدا کردن گوشت قرمز به راحتی امکان پذیر نمی باشد و به شدت سخت است.

6- رانندگی در هند به طرز عجیبی دیوانه وار است، مخصوصا اگر سوار موتورهای سه چرخشون شوید بطورکلی از موتور سواری پشیمون خواهید شد.

7- زمان در هند نسبی است و ممکن است حتی بیش از نیم ساعت منتظر بمانید و دلیل اصلی آن ترافیک و دیگر وقفه هایی است که در هند عادی هستند و برحسب همین شرایط مردم محلی بسیار صبور و پرتحمل هستند.

8- یکی از نکاتی که شما باید بدانید این است که در حمل و نقل عمومی و یا هنگام سوارشدن ممکن است در میان افراد قرار بگیرید و حتی له شوید، و امکان دارد مردم از شما سوال هایی کاملا شخصی بپرسند و این سوالات از نظر شما دور از ادب باشد اما به یاد داشته باشید که آنها فرهنگی کاملا متفاوت دارند و سوال های آن ها از شما نشانه ادب و علاقه آنها به شما است.

9- نکته ای حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که اغلب کسانی که به هند سفر می کنند با مشکل معده مواجه می شوند، سعی کنید از میوه های تازه و پوشت کنده و غذاهای آب پز و سرخ شده میل کنید و از خوردن آب یخ و سالاد نیز پرهیز کنید و همیشه با خود بطری آب معدنی همراه داشته باشید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات