ویزای توریستی مالزی چطور بگیریم؟

ویزای توریستی مالزی چطور بگیریم؟

ویزای توریستی مالزی

اگر قصد سفر به مالزی را دارید با روش های اخذ ویزای توریستی مالزی و انواع ویزای این کشور همچنین مدارک مورد نیاز برای گرفتم ویزای توریستی مالزی با ایران نیهون همراه باشید.

مالزی یکی از زیباترین کشور های شرق آسیا است که با وجود جاذبه های متنوع یکی از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران است. پایتخت مالزی شهر کوالالامپور یکی از شهرهای مدرن و زیبای کشور مالزی است. باید بدانید که مالزی نیز همانند دیگر شهرهای جهان قوانین خاصی را برای ورود گرشگران برای اخذ ویزای این کشور در نظر گرفته است.

شرايط لازم برای اخذ ويزا توریستی مالزی

ویزای توریستی مالزی در گذشته برای اتباع ایرانی با اعتبار 3 ماهه بوده که در سال 2013 مدت  اعتبار ویزای توریستی اتباع ایرانی کاهش یافت و به مدت 14 روز قرار گرفت. که این ویزا نیازی به مراجعه به سفارت مالزی در تهران ندارد. و در زمان ورود به فرودگاه مالزی مهر در پاسپورت درج می شود. که این مهر به منزله اجازه ورود به مالزی است.

انواع ویزای مالزی

ویزای توریستی مالزی

این نوع ویزا برای اتباع ایرانی در فرودگاه مالزی بصورت 14 روزه صادر می شود.

ویزای اجتماعی مالزی

این نوع ویزا برای دعوت شخصی یا شرکتی یا اقوام نزدیک در مالزی بصورت 2 تا 6 ماه صادر می شود.

ویزا تحصیلی مالزی

این نوع ویزا برای یک سال صادر می شود اما  تمدید آن تا پایان دوره تحصیل در مالزی امکان‌پذیر است

ویزا کاری مالزی

این نوع ویزا به دو صورت قابل دریافت است.

1-  تاسیس شرکت در مالزی

2- کار در شرکتی در مالزی که ضمانت متقاضی ویزا را برعهده می‌گیرد.

باید بدانید که این نوع ویزای با مدت زمان یک یا دو سال صادر می شود که امکان کار و تحصیل همچنین خرید و فروش را در اختیار دارنده ویزا قرار می دهد.

اقامت در مالزی

برای اقامت در مالزی حتما باید چهل هزار دلار در یکی از بخش های اقتصادی این کشور سرمایه گذاری کنید. که مدت زمان این ویزا بصورت 5 ساله است. و تمام امکانات یک شهروند مالزیایی را دارید. البته این ویزا برای اعضای خانواده متقاضی نیز وجود دارد.

ویزای ترانزیت مالزی

این نوع ویزا برای اشخاصی است که نمی خواهند به مالزی بروند و تنها از طریق فرودگاه مالزی می خواهند ادامه سفر خود را انجام دهند.

مدارک مورد نیاز دریافت ویزا

1- گذرنامه دارای اعتبار

2- بلیط رفت و برگشت

3- هزینه ویزای توریستی مالزی

نکته:  ویزای توریستی مالزی رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه ندارد.

سفارت مالزی در ایران

آدرس : تهران، شهرک غرب، بلوار ایوانک، خیابان زرافشان شمالی، کوچه دوم، پلاک ۲۵ صندوق پستی: ۸۶۸ تلفن: ۸۸۰۷۲۴۴۴ و ۸۸۰۷۸۶۰۶ (۰۲۱) نمابر: ۸۸۰۷۸۷۱۶ پست الکترونیک: [email protected] ساعت کاری: یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدازظهر (بخش کنسولی: ۹ صبح تا ۱۲ ظهر)

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات