بلیط چارتر یا سیستمی

بلیط چارتر یا سیستمی

برخی از شرکت های ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتری که بصورت سالیانه یا فصلی که تمام یا بخشی مسیر های پرتردد را اجاره می کنند. در ادامه برای انتخاب بلیط چارتر یا سیستمی با ایران نیهون همراه باشید.

بلیط چارتر

در تفاوت بلیت چارتر یا سیستمی باید بدانید که  بلیط چارتر قابل خریداری از شرکت‌های هواپیمایی نیست؛ بلکه این نوع بلیط‌ها را تنها می‌توان از آژانس‌ها و شرکت‌های چارترکننده خریداری کرد.قیمت این بلیط‌ها را شرکتهای چارترکننده تعیین می‌کنند و تعیین قیمتها در اختیار شرکت‌های هواپیمایی نیست ، به همین دلیل قیمت بلیط‌ های چارتر بسیار متغیر است .

مزایای بلیط چارتر

قیمت مناسب‌تر پرواز چارتر در بعضی مواقع نسبت به پرواز سیستمی احتمال قابل تهیه بودن در صورت پر بودن پروازهای سیستمی (با قیمت بالاتر )

معایب بلیط چارتر

غیرقابل کنسل کردن بلیط چارتر غیر قابل انتقال به غیر و تغییر تاریخ یکسان بودن قیمت بلیط برای کودک و بزرگسال در این پرواز ها محدودیت تعداد مسیرهای پروازی محدودیت انتخاب تاریخ پرواز

بلیط سیستمی

در تفاوت بلیت چارتر یا سیستمی باید بدانید که بلیط سیستمی را شرکت ها هواپیمای با وجود مسیر پروزا های مختلف که براساس امکانات و شرایطشان تعیین می شود که این نوع بلیط ها بصورت سالانه تعریف میشوند که امکان خرید برای مسافران در فصول سال برای تعیین و زمانبندی وجود داشته باشد که این پرواز ها را ایرالاین ها برنامه ریزی می کنند ، که پرواز های سیستمی گفته میشوند.

مزایای بلیط سیستمی

امکان خرید بلیط هواپیما چندین ماه قبل از سفر امکان کنسل کردن بلیط هواپیما امکان تغییر تاریخ و کلاس پروازی بعد از خرید بلیط امکان خرید بلیط با تخفیف برای کودکان 2 تا 12 سال تنوع بالای مسیرهای پروازی

معایب بلیط سیستمی

قیمت بالاتر در بعضی مواقع در مقایسه با پروازهای چارتری

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات