هزینه سفر به مالزی چقدر است؟

هزینه سفر به مالزی چقدر است؟

هزینه های سفر به مالزی

کشور مالزی، در حوزه آسیای شرقی و با پیشرفت روز افزون می باشد که در سال های اخیر رشد آن بیشتر بوده است، تنوع در جاهای دیدنی مالزی و جاذبه های تفریحی و … آنقدری زیاد می باشد که باعث جذب گردشگران بسیاری به این کشور شده است.باتوجه به سیل روانه شده توریستان و گردشگران به این کشور هزینه های سفر به مالزی امریست مهم و برای هر کسی که قصد سفر دارد مطرح می شود.در ادامه برای آشنایی بیشتر با هزینه های سفر به مالزی با ایران نیهون همراه باشید.

برای بررسی هزینه های سفر به مالزی چندین نکته ی مهم وجود دارد که با توجه به این نکات و آشنایی با آنها می توانیم هزینه های مورد نیاز سفر خود را حدودی و مناسب با نرخ ارز روز محاسبه کنیم و بعد از آن هزینه های سفر خود را مدیریت کرده تا سفری لذت بخش و به یاد ماندنی داشته باشیم.

مدارک و هزینه های قبل از سفر به مالزی

مدارک و هزینه های قبل از سفر به مالزی نکته ای است مهم که احتمالا شما در هنگام خرید تور مالزی با آن مواجه می شوید، لازمه که بدانید ایرانیان تا 14 روز اقامت در کشور مالزی نیازی به ویزا ندارند و اگر قصد اقامت بیش از 14 روز را دارند با در دست داشتن اصل پاسپورت خود و دو قطعه عکس 6 در 4 می توانند برای ویزای بیش از 14 روز اقدام کنند، اما در مورد هزینه ها باید بگیم که اقدام به دریافت ویزای توریستی مالزی رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ایی نیست.

میانگین قیمت بلیط هواپیما سفر به مالزی

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مالزی باید توجه داشته باشید که در برخی از روزها و زمان های سال با افزایش قیمت همراه است، درست از ماه های دسامبر تا ژانویه به دلیل افزایش حجم گردشگران به این کشور قیمت بلیط هواپیما نیز با افزایش قیمت مواجه می شود، تعطیلات سال نو میلادی و سال نو چینی نیز یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت می باشد.

حداقل قیمت بلیط هواپیما تهران به مالزی ( رفت و برگشت ) تقریبا از ….. آغاز می شود و حداکثر قیمت بلیط هواپیما ( رفت و برگشت ) حدودا با پرواز بیزنس کلاس ….. میلیون می باشد.

هزینه اقامت در سفر به مالزی

برای قامت در کشور مالزی و اقامت چند روزه در این کشور چندین گزینه پیش روی شماست هتل، مسافرخانه و هاستل ها جاهایی هستند که شما می توانید برای اقامت، یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید، اما اگر قرار است بیش از یک هفته در این کشور بمانید می توانید برای مدت کوتاهی خانه ایی اجاره کنید و اگر از نظر مالی باز به دنبال کاهش قیمت محل اقامت خود هستید می توانید باتوجه به محله ای که در آن اقامت می کنید خانه هایی با قیمت پایین تر را انتخاب کنید.

هتل 5 ستاره : هزینه هر شب اقامت در هتل 5 ستاره ….. هزار تومان – ….. میلیون تومان

هتل 4 ستاره : هزینه هر شب اقامت در هتل 4 ستاره ….. هزار تومان – ….. هزار تومان

هتل 3 ستاره : هزینه هر شب اقامت در هتل 3 ستاره ….. هزار تومان – ….. هزار تومان

هتل 2 ستاره : هزینه هر شب اقامت در هتل 2 ستاره ….. هزار تومان – ….. هزار تومان

هاستل : 40 تا 60 رینگیت مالزی که ممکن است مناسب سلیقه هرکسی نباشد.

آپارتمان : هرشب اقامت در آپارتمان 60 تا 90 رینگیت مالزی می باشد.

هزینه حمل و نقل عمومی در سفر به مالزی

برای حمل و نقل ساده و راحت در مالزی می توانید از قطار شهری، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید، سیستم حمل و نقل عمومی کشور مالزی بسیار جذاب است و ارزش وقت گذاشتن و استفاده کردن را دارد.استفاده از قطار اکسپرس کوالالامپور که نه تنها سریع ترین است بلکه ارزان ترین راه حمل و تقل می باشد و برای رفت و آمد از فرودگاه تا مرکز شهر است.

استفاده از اتوبوس های گوکی ال سیتی یکی دیگر از مزیت های کشور مالزی می باشد که به شما این اجازه را می دهد که بدون صرف هزینه و بصورت رایگان در شهر کوالالامپور گردش کنید، مسیر این اتوبوس ها 4 مسیر دایره ای در اطراف شهر می باشد که در مرکز شهر، برج کوالالامپور، ایستگاه ریلی کی ال سنترال، موزه ملی و میدان مردکا ایستگاه دارند.

کرایه اتوبوس ها در مالزی 1 الی 2 رینگیت، هزینه مترو در مالزی از 2 رینگیت تا 35 الی 40 رینگیت است و بلیط های تک سفره و و ماهانه ای نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای سوار شدن اتوبوس و قطار استفاده کنید.

نکات مهم حمل و نقل عمومی

1)از نیمه شب تا ساعت 6 صبح حدود 50 درصد به هزینه کرایه ها افزوده می شود.

2) تاکسی های آبی کوالالامپور، تاکسی های جدیدتر و راحت تر این کلان شهر هستند که هزینه ورودی آن ها 6 رینگیت می باشد.

3) تلاش کنید مقصد مورد نظرتان خیلی دقیق و کامل به راننده نشان دهید زیرا امکان اشتباه رفتن و اضافه شدن هزینه ها نیز وجود دارد.

هزینه خورد و خوراک در سفر به مالزی

هزینه خورد و خوراک در کشور مالزی متفاوت است، یکی از راه هایی که در سفر به مالزی برای کم کردن هزینه سفر دارید این است که با خرید لوازم اولیه خود غذا تهیه کنید و هزینه صرف غذا در رستوران نپردازید.هزینه یک وعده غذا در رستوران های خوب مالزی برابر است با 100 رینگیت و در رستوران های معمولی 50 رینگیت می باشد.

غذاهای خیابانی نیز از گزینه های جذاب و به صرفه هستند و شما می توانید هزینه خورد و خوراک خود را کاهش دهید و غذاهای خیابانی هرکشوری مختص به همان کشور می باشد و شما می توانید تجربیات جدیدی را تجربه کنید، و این غذاهای محلی و خیابانی را با 15 الی 25 رینگیت می توانید نوش جان کنید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات