نکات مهم سفر به مالزی

نکات مهم سفر به مالزی

نکات مهم سفر به مالزی

کشور مالزی یکی از بهترین کشورهای آسیایی برای تفریح، گشت و گذار در طبیعت بکر و تماشای مدرنیته ترکیب با طبیعت به شمار می رود، از آنجایی که گرفتن ویزای مالزی برای ایرانی ها کار راحتی است در نتیجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.در نهایت توریستان باید نکات مهم سفر به مالزی را دانسته و باتوجه به این شرایط خود را برای سفری لذت بخش آماده کنند.برای آشنایی بیشتر با نکات مهم سفر به مالزی با ایران نیهون همراه باشید.

برای آشنایی با جاهای دیدنی مالزی و حقایق جالب مالزی با ما همراه باشید.

1- بهتر است کمی با زبان محلی مالزی یا همان زبان مالایایی آشنا شوید، با اینکه زبان انگلیسی بسیار پرکاربرد می باشد اما هنوز هم تمام افراد محلی نمی توانند به این زبان صحبت کنند پس بهتر است اندکی با زبان محلی آشنا باشید که در صورت لزوم بتوانید کار خود را پیش ببرید.

2- یکی از نکات سفر به مالزی این است که بدانید این کشور در مورد مالیات بسیار سختگیر است و در مالزی بعضی از اجناس را تا حد مشخصی می توانید خرید کنید اگر بیشتر از حد مشخص خریداری شوند احتمالا مجبور به پرداخت مالیات مقدار اضافه خواهید شد.

3- اگر در مالزی قصد جابجایی دارید و تاکسی را انتخاب کرده اید به یاد داشته باشید که هزینه حمل و نقل با تاکسی بسیار منصفانه و به صرفه می باشد و دلیل این به صرفه بودن و هزینه های پایین تاکسی ها نداشتن بهداشت و آلوده بودن بیشتر تاکسی ها می باشد.

4- نکته بسیار مهمی که در سفر به مالزی باید به یاد داشته باشید این است که مالزی هوایی استوایی مرطوبی دارد که درجه دمای آن تقریبا بین 29 تا 31 درجه سانتی گراد می باشد و هوا در بعضی روزهای سال بسیار گرم است و در روزهای بارانی نیز مرطوب تر از مواقع عادی می باشد.پس با این حساب استفاده از کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید و بیشتر از مواقعی که در خانه خود هستید آب بنوشید تا دچار گرمازدگی نشوید.

5- طبیعت بکر و جنگل های سرسبز مالزی بسیار دیدنی و تماشایی است، بطورکلی گونه های جانوری و گیاهی نایاب در هیچ جای دنیا شاید نتوانید پیدا کنید در این کشور موجود است و مالزی دارای تنوع گیاهی و جانوری بی نظیری می باشد.

6- از آنجایی که کشور مالزی کوه ها و جنگل های زیبایی دارد خودتان را برای یک طبیعت گردی پرهیجان آماده کنید و قبل از سفر به مالزی حتما لباس مناسب با خود ببرید تا از این تفریح پرهیجان و لذت بخش جا نمانید.

7- در بیشتر شهرهای مالزی نیاز به دادن انعام نیست.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات