هزینه سفر به ازمیر چقدر است؟

هزینه سفر به ازمیر چقدر است؟

هزینه سفر به ازمیر

ازمیر جزء سومین شهر بزرگ ترکیه می باشد که از نظر فرهنگی و تاریخی علاقمندان بسیاری را جذب خود کرده است، این شهر از بندرهای مهم دریای اژه با سواحل ماسه ای، اثارتاریخی، آب های معدنی، شهرهای باستانی، درختان نخل و کافه های منحصربفرد و زیبا هرساله پذیرای مهمانان بسیاری است.برای آشنایی با هزینه سفر به ازمیر با ایران نیهون همراه باشید.

شهر ازمیر بعد از استانبول و شهر آنکارا سومین شهر کشور ترکیه می باشد و حدود 4 هزار نفر جمعیت دارد، ازمیر از جاذبه های مهم ترکیه به شمار می رود.بطورکلی برای سفر به ازمیر باید با یک سری نکات مهم آشنا شوید تا در صورت مواجهه شدن با آن ها دچار سردرگمی نشوید. برای اطلاع از هزینه سفر به ازمیر در ادامه با ما همراه باشید.

اطالاعات ضروری در سفر به ازمیر

در سفر به ازمیر یک سری اطلاعات و نکات ضروری وجود دارد که دانستن آنها خالی از لطف نمی باشد، زبان رسمی این شهر همانند ترکیه می باشد و واحد پول آنها نیز لیر است.در مواجه با خطرات یا وقوع هر حادثه ی دیگری می توانید شماره های اظطراری 112 را شماره گیری کرده، شهر ازمیر دارای فردگاه بین المللی عدنان مندرس در جنوب غربی شهر می باشد.

سفر به ازمیر سفری ارزان

ازمیر یکی از شهرهای آرام و دنج ترکیه می باشد که برای سفر راحت است، اگر مایل به سفری ارزان هستید سفر به شهر ازمیر در کشور ترکیه گزینه مناسبی است.پروازهای ارزان تا غذاها ارزان و فعالیت های تفریحی ارزان همه و همه از گزینه های سفری ارزان می باشد.

میانگین قیمت بلیط هواپیما سفر به ازمیر

شهر ازمیر دارای یک فرودگاه بین المللی می باشد اما از تهران به ازمیر پرواز مستقیم وجود ندارد و تنها راه رسیدن به ازمیر با پرواز ترکیش و با استاپ در استانبول از … میلیون آغاز می شود و به حداکثر … می رسد. سعی کنید اگر قصد سفربه ازمیر در تعطیلات را دارید بخصوص در تابستان ها از قبل بلیط خود را رزرو کنید زیرا حجم شلوغی در فصل تابستان و گرمای هوا به حدی است که گردشگر در این بازه زمانی بیشتر است.

هزینه اقامت در سفر به ازمیر

هزینه اقامت در سفر به ازمیر از هتل های پنج ستاره لوکس و لاکچری با قیمت حدود … میلیون تومان شروع می شود و تا هتل های یک ستاره با قیمت … هزار تومان می رسد. پانسیون یا مهمانخانه ها جزء اقامتگاه های ارازن شهر هستند و گرچه امکانات لوکسی ندارند ولی امکانات ضروری مانند اینترنت، حوله و سشوار و حتی سرویس رایگان به همراه سیستم های تهویه مطبوع هوا را دارند.

هزینه خورد و خوراک

در ترکیه می توانید غذاهای ارزان قیمت نیز به راحتی پیدا کنید، اما در ازمیر غذاهای ارزان قیمت و کامل را می توانید پیدا کنید. اگر به دنبال کاهش هزینه سفر خود هستید و به جای رستوران های لوکس می توانید از رستوران های محلی و کوچک استفاده کنید و حتی در بازارها نیز غذاهای ارزان و ساده نیز وجود دارد که به فروش می رسد. بطورکلی هزینه خورد و خوراک در سفر به ازمیر خیلی زیاد نمی باشد.شما می توانید غذ اهای محلی را از 10 الی 12 لیر، غذاهای ارازن را 45 لیر و… خریداری کنید.

هزینه حمل و نقل در سفر به ازمیر

برای هزینه حمل و نقل در ازمیر انتخاب های بیشتری نسبت به ترکیه دارید، بطور مثال با یک خط اتوبوس خاص می توانید از فرودگاه به مرکز شهر ازمیر بروید. هزینه اتوبوس ها از 7 یورو شروع می شود این درحالی است که همین مسیر با تاکسی حدود 20 الی 25 یورو تمام شود. اگر مایل به استفاده از اتوبوس و تاکسی نبودید گزینه بعدی برای شما مترو می باشد، این خط از فرودگاه تا مرکز شهر ادامه دارد و در نقاط مهم شهر ادامه دارد که هزینه بلیط مترو از 1 لیر الی 2 لیر می باشد و این روش ارزانترین روش جابجایی است.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات