بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش کدامند؟ سوالیست که برای همه مسافران کیش پیش آمده است. همه ما تجربه های خوب و بد در مورد خوردن غذا در محیط های مختلف را داشته ایم. خوردن یک غذای لذیذ در محیطی دلنشین یکی از لذت های سفر به کیش یا هر سفری میباشد. سعی ما براین است تا با معرفی بهترین شکم سراهای کیش از ایجاد یک تجربه ناخوشایند برای شما عزیزان جلوگیری کرده باشیم. در ادامه با ایران نیهون همراه باشید.

ویژگی های یک رستوران خوب

1- توجه به اصول بهداشتی

2- آشپزخانه قابل رویت

3- کارکنان مودب و پاسخگو

4- تهیه پرس های غذایی به اندازه

6- داشتن سیستم تهویه مناسب

7- داشتن فضای مناسب

8- حضور مسوول رستوران در کنار مشتریان

9- داشتن میزهای شیشه ای

10- رعایت تناسب در میان غذاها

11- داشتن بشقاب های محاسبه شده

12-داشتن نور کافی و شلوغ نبودن

13-سرو غذاهای سالم و مغذی

بهترین رستوران های کیش

کباب ملل

یکی از جذاب ترین رستوران های کیش کبابی ملل واقع در ایوان مروارید ، روبروی بازار مروارید است . ویژگی رستوران ملل کیش که اونو از رستوران های دیگه متمایز میکنه وجود باربیکیو روی هر میز و یک هواکش بالای اونه که به شما این امکان رو میدهد که خودتون کبابتون رو درست کنید و همراه درست کردن از خوردن آن لذت ببرید. حتما پیشنهاد میکنیم برای یکبار هم که شده کباب ملل را امتحان کنید.

رستوران عمو اکبر

رستوان عمو اکبر واقع در مجتمع حافظ کیش ، در فضایی ساده انواع غذای دریایی را سرو می کند. در رستوران عمو اکبر صید میگو و ماهی روزانه است و مواد اولیه تازه به همراه پخت مناسب آن ، جذابیت های این مکان را برای علاقه مندان به غذاهای دریایی بیشتر میکند. در عمو اکبر شما به هیچ عنوان با رستوران لوکسی مواجه نمیشوید و فضای آن معمولی رو به پایین است.

رستوران کوه سنگی

رستوران کوه سنگی روبروی بازار پردیس 2 و در نزدیکی هتل پارمیس واقع گردیده است، دارای نمایی زیبا و فضایی کاملا سنتی است. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی میباشد و به صورت بیست و چهار ساعته سرویس میدهد. اگر حوس دیزی یا غذا های سنتی کردید ، حتما به رستوران کوه سنگی سر بزنید.

فود کورت دامون

فودکورت دامون، از متنوع‌ ترین فودکورت‌های کیش و به اعتقاد برخی ها بهترین فوت کورت جزیره زیبای کیش است. فودکورت دامون در مرکز خرید دامون واقع گردیده و فضای سبز و تراس رو به دریا ، رستوارن سنتی، مکزیکی، چینی، هندی، غذای سلامت و فست فود دارد و نسبت به فود کورت‌ های دیگر جزیره قیمت هایش مناسب تر است.

فودلند

فودلند در بازار مرجان و در نزدیکی ساحل مرجان قراردارد. فود لند با سه سالن مجزا و بیش از صد نوع غذا ، پیش غذا و دسر به شما انتخاب های زیادی را میدهد. در فضای این رستوران بزرگ، دو کافی شاپ مجزا نیز طراحی شده است، یک کافی شاپ مدرن جهت سرو انواع بستنی، نوشیدنی های سرد و گرم و یک کافی شاپ مراکشی با نام “لیالی” به همراه پذیرایی چای و قلیان که پس از سرو غذا در تالارهای اصلی به راحتی نمی توان از کنار آنها گذشت.

توتی فروتی

رستوران توتی فروتی نزدیک اسکله تفریحی جدید ، یکی از بهترین رستوران های کیش است و به نوعی یک جاذبه توریستی محسوب می‌شود. اجرای موسیقی زنده، منظره رو به دریا دارد و پشت بام چوبیش که از آن دریا را می‌شود دید به همراه غذای خوشمزه و قیمت نه چنذان بالای آن، باعث محبوبیت آن گردیده. توتی فروتی ظهرها غذای ایرانی و شبها غذای فرنگی سرو می‌کند.

فست فود بومرنگ

فست فود بومرنگ ، با قیمت های مقرون به صرفه ، کیفیت و کمیت خوب روبروی بازار مروارید قراردارد . بومرنگ اصلا جای لوکسی نیست اما آنچه بومرنگ را متمایز می‌کند، پیتزاهایش است و هر دو قاچ پیتزا در آن یک مزه دارد. شما میتوانید با سفارش یک پیتزا ، همزمان طعم ۴ پیتزا را تست می‌کنید.

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار در بلوار صدف یکی از شیک ترین وگرانترین رستوران های کیش، با دکور جذاب و پررنگ و لعاب است . رویال استار استیک ها و برگر های فوق العاده ای دارد و برای صرف شام می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

4 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات