نکات مهم خرید تور آنتالیا

نکات مهم خرید تور آنتالیا

نکات مهم خرید تور آنتالیا

آنتالیا همواره یکی از پر خواستار ترین شهرهای ترکیه برای گردشگران ایرانی بوده و هست. بهترین روش برای سفر به آنتالیا خرید تور کامل آنتالیا ست. توجه به نکات مهم خرید تور آنتالیا میتواند کمک شایانی به انتخاب درست و هوشمندانه شما داشته باشد. در ادامه با ایران نیهون همراه باشید.

اطلاعات کلی تور آنتالیا

مدارک مورد نیاز تور آنتالیا

از آنجایی که برای سفر به کشور ترکیه نیازی به اخذ ویزا نیست برای خرید تور ترکیه تنها به پاسپورت احتیاج دارید.

خدمات تور آنتالیا

به صورت کلی خدمات ارائه شده بر روی پکیج تورهای آنتالیا شامل پرواز رفت و برگشت، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، اقامت و استفاده از خدمات هتل و بیمه مسافرتی میباشد. لازم به ذکر است که تقریبا تمامی خدمات هتل های آنتالیا به صورت کامل شامل صبحانه ، ناهار، شام، نوشیدنی و استفاده رایگان از بیشتر امکانات هتل مانند استخر میباشد. و شما لازم نیست مبلغی اضافه تر برای این خدمات بپردازید.

پرواز آنتالیا

در حال حاضر دونوع پرواز بر روی پکیج تورهای آنتالیا وجود دارد. پرواز به خود آنتالیا که با ایرلاین های ترک مثل سان اکسپرس و اطلس جت انجام میگیرد، یا پرواز به فرودگاه اسپارتا یا دنیزلی که با ایرلاین های ایرانی مثل ایران ایر و ماهان انجام میشود.

تفاوت پرواز ترک به آنتالیا با پرواز ایرانی به آنتالیا

تفاوت اصلی میان پرواز ترک و پرواز ایرانی موجود در پکیج ها فرودگاه مقصد آنهاست. پروازهای ایرانی از دو فرودگاه اسپارتا و دنیزلی برای نشست و برخواست استفاده میکنند و ادامه مسیر تا آنتالیا به صورت زمینی انجام میپذیرد. اما پروازهای ترک بعد از توقفی نیم ساعته در آدنا به فرودگاه آنتالیا میروند که باعث آسودگی بیشتر سفر شما میشود. البته نکته دیگری که وجود دارد در قیمت این دونوع پروازهاست. پروازهای ایرانی اصولا ارزان تر از پروازهای ترک هستند و کاملا اقتصادیتر.

فاصله بین فرودگاه اسپارتا و دنیزلی تا آنتالیا

همانطور که اشاره شد پروازهای ایرانی از دو فرودگاه اسپارتا و دنیزلی استفاده میکنند و بعد از طی کردن مراحل ورود به ترکیه ادامه مسیر تا آنتالیا با ترانسفر زمینی انجام میگیرد. به صورت میانگین از فرودگاه دنیزلی تا آنتالیا 4 ساعت و از فرودگاه اسپارتا تا آنتالیا 3 ساعت فاصله زمانی وجود دارد.

هتل آنتالیا

تقریبا تمامی هتل های آنتالیا All و یا UALL هستند و در نزدیکی ساحل قراردارند. از آنجایی که در آنتالیا بیشتر زمان شما در هتل سپری میشود، پیشنهاد میشود که بیشترین دقت را در انتخاب هتل انجام دهید. خدمات هتل های آنتالیا اکثرا شامل صبحانه، ناهار، شام، نوشیدنی، استخر روباز، سرپوشیده و … میباشد.

مناطق آنتالیا

منطقه کمر در آنتالیا

منطقه کمر در قسمت شرقی ساحل آنتالیا قرار دارد. کمر منطقه ی کوهستانی آنتالیاست و ساحل آن سنگی و شنی است.

بهترین هتل های کمر در آنتالیا

Orange county

Amara dolce vita

منطقه لارا در آنتالیا

منطقه لارا با ساحل شنی اش در مرکزی ترین نقطه ساحل آنتالیا واقع شده است .لارا به نوعی پر خواستگاه ترین منطقه آنتالیاست و از نظر تعداد بیشترین هتل را در بین مناطق آنتالیا دارا میباشد.

بهترین هتل های لارا در آنتالیا

Baia

Granada

Delphin imperial

منطقه بلک در آنتالیا

منطقه بلک نیز از بهترین مناطق آنتالیاست و در غرب ساحل آنتالیا واقع گردیده است.

بهترین هتل های بلک در آنتالیا

Maxx royal

Rixos premium

Calista luxury

منطقه سیده در آنتالیا

منطقه سیده در غربی ترین نقطه ساحلی آنتالیا و در نزدیکی آدنا قرار دارد و به علت دوری از آنتالیا و نوع هتل هایش خواستگاه چندانی در تورهایی که از ایران فروخته میشود ندارد.

تفاوت هتل های ALL و UALL

تفاوت اصلی میان هتل های ALL و UALL ساعت استفاده از خدمات هتل است. در هتل های UALL خدمات به صورت 24 ساعته و رایگان ارائه میگردد ولی در هتل های ALL محدودیت زمانی وجود دارد.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات