مکان های متفاوت برای مسافرت های نوروزی

مکان های متفاوت برای مسافرت های نوروزی

مکان های متفاوت برای مسافرت های نوروزی

آیا تعطیلات نوروز میخواهید به مکان های متفاوت برید و جاهای که تا بحال ندید رو ببینید؟ و خستگی یک سال کاری رو از تن بیرون کنید و با گذروندن تعطیلات نوروز در دل طبیعت آرامش بگیرید؟ ما اینجا مکان های متفاوت برای مسافرت های نوروزی معرفی کنیم، با مجله گردشگری ایران نیهون همراه باشید.

دهکده زراس‬‎

زراس دهکده ای تفریحی توریستی در خوزستان در فاصله 14 کیلومتری جنوب شهر دهدز واقع شده است، زراس دهکده ای سر سیز بین کوه ها و جنگل های بلوط و کنار دریاچه ای آبی رنگ که تمام زیبای های طبیعت را کنار خود جای داده است. قبل از سفر به خوزستان حتما وضعیت آب و هوای این استان را بررسی کنید.

جزیره کوشک

جزیره کوشک

جزیره کوشک نیز از مکان های متفاوت برای مسافرت های نوروزی در شهرستان اندیکا از توابع مسجد سلیمان در فاصله 145 کیلومتری اهواز قرار دارد. این جزیره زیبا در دل دریاچه (سد) شهید عباسپور قرار دارد، این جزیره پوشش گیاهی متنوع، چمن زار و درختان سرسبز دارا است ، ویلا های زیبای در این جزیره ساخته شده و می تواند مکان استراحت خاطره انگیزه را برای شما رقم بزند.

اورامانات

اورامانات

اورامانات یکی از زیبا ترین و خوش آب و هوای ترین مناطق در غرب کشور است.روستای اورامانات در شهرستان مریوان واقع شده و با سنندج 128 کیلومتر فاصله دارد. اگر می خواهید تعطیلات را به کردستان بروید اورامانات را از دست ندید. این روستای فوق العاده زیبا همچون ماسوله گیلان به خانه های پلکانیش شهرت دارد، 15 فرودین در این روستا مراسم پیر شالیار برگذار می شود که شامل رقص و دف نوازی است.

رامیان

رامیان

شهرستان رامیان در 76 کیلومتری گرگان واقع شده است. رامیان تصویری از یک رویا ، این مکان فوق العاده زیبا و سرسبز است و اسب های وحشی و جنگلی که مه گرفته، شما را در رویاتان غرق خواهد کرد. حال با سفر به رامیان میتوانید قلعه موران نیز دیدن کنید که در 12 کیلومتری این شهر قرار گرفته ، چشمه گل رامیان در 5 کیلومتری واقع شده، چشمه سرخ و آبشار اولنگ را از دست ندید.

آبشار نوژیان

آبشار نوژیان

آبشار نوژیان یکی دیگر از مکان های متفاوت برای مسافرت های نوروزی در 38 کیولمتری خرم آباد واقع شده، این آبشار دیدنی، بلند ترین آبشار ایران است. اسم نوژیان بخاطر وجود گیاهی شبیه عدس به نام نوژی ست که به این نام شهرت پیدا کرده است. البته خرم آباد جاذبه های دیدنی و آبشار زیادی دارد ولی در سفر ببه خرم آباد آبشار نوژیان را از دست ندید.

5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات