در مورد بازی هواپیمایی ماهان

0
0

با سلام و درود

دوستم یک لینک فرستاده بود. من بر روی لینک کلیک کردم. دیدم مال شرکت هواپیمایی ماهان است. وارد بازی شدم و یک گزینه آورد. من یکی از تصاویر را انتخاب کردم. بعدش گفت: برای دریافت هدیه ادامه دهید. از من شماره خواست و بعد شماره ای در اختیارم گذاشت که خارجی بود. من به شماره زنگ زدم. افغانستان بود و یک نفر گفت: شما برنده شده اید و سوالاتی کرد که جواب ندادم. مکالمه را قطع کردم. نگران شده ام. این فایل از طرف هواپیمایی ماهان نبوده؟ هکر بوده ؟ الان من چکار بکنم؟ راهنمایی بفرمایید

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

پلیس فتا گفت: برخی مجرمان با جعل عناوین برخی بانک ها، شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های هواپیمایی، دریافت اینترنت نوروزی و … اقدام به تولید پیام‌های مجرمانه می‌کنند.

سرهنگ علی محمد رجبی در گفتگو با میزان گفت: پیام‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی با عنوان دریافت جایزه به ازای شرکت در نظرسنجی‌های اینترنتی دریافت می‌کنید جعلی است.

وی افزود: با دنبال کردن این لینک‌ها احتمال سرقت اطلاعات و آلوده شدن موبایل شما وجود خواهد داشت.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: مجرمان سایبری در روز‌های اخیر به بهانه دریافت جایزه ویژه سال نو، با جعل عناوین برخی بانک ها، شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های هواپیمایی، دریافت اینترنت نوروزی و … اقدام به تولید پیام‌های مجرمانه و انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی کرده اند.

به گفته سرهنگ رجبی هموطنان این پیام‌ها را دنبال نکنند و برای دیگران ارسال نکنند.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

روی هیچ لینک ارسالی در واتس اپ کلیک نکنید. در سایت رسمی این شرکت و کانال رسمی این شرکت چیزی اعلام نشده در این ارتباط

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 2 نتیجه
پاسخ شما
برای ارسال پاسخ نیازی به ثبت نام نیست با پر کردن نام و ایمیل پاسخ خودتان را  ثبت کنید.
نام*
ایمیل*