راهنمای اخذ ویزای توریستی روسیه

راهنمای اخذ ویزای توریستی روسیه

ویزای توریستی روسیه برای افرادی صادر می گردد که به قصد سفر تفریحی و گردش در روسیه دارند، مدت اعتبار این ویزا حداقل 14 روز و حداکثر 1 ماه بوده و دارنده این ویزا میتواند به دو صورت یک بار یا دو بار ورود به تمامی شهرهای روسیه سفر کند. در ادامه با ایران نیهون همراه باشید.

برای گرفتن ویزای این کشور در ایران به آژانس های هواپیمائی مراجعه کنید،  شما نیازی به مصاحبه حضوری نداشته و فقط کافیست کار ویزا را به کارگزار ویزای روسیه بسپارید.

ویزای توریستی روسیه

روسیه یکی از پهناورترین کشورهای جهان و جز 6 کشور توریستی مطرح در دنیا است، سرزمینی تاریخی، که تلفیقی از هنر،فرهنگ و مدرنیته با جاذبه های گردشگری متنوع و زیباست، همین تناقض ها آن را جذاب ومورد توجه توریست ها کرده، مسکو نبض تپنده روسیه جایست که دو قاره آسیا و اروپا را به هم پیوند می دهد، با ورود به این شهر از بازدید تاریخ و فرهنگ آن و آثار باستانی اش شگفت زده خواهید شد اما برای ورود به روسیه باید با مراجعه به سفارت یا کنسولگری این کشور در شهر خود برای تهیه ویزا اقدام کنید.

شرایط و نکات ویزا

سفارت روسیه ویزای توریستی 14 روزه را طبق رزرو بلیط مسافر صادر میکند یعنی مسافر باید رزرو قطعی هتل برای کل مدت سفر و بلیط پرواز رفت و برگشت را ارائه کند. برای ویزای یک ماهه روسیه، باید رزرو قطعی هتل برای دو سوم از زمان سفر (حداقل بیست روز) و بلیط رفت و برگشت ارائه کنید. بعد از صدور ویزای روسیه به هیچ عنوان نمیتوانید مدت زمان ویزای خود را تغییر دهید. بعد از ورود به خاک روسیه نمیتوانید نوع ویزای خود را تغییر دهید، برای تمدید یا تغییر ویزا باید روسیه را ترک کرده و دوباره درخواست ویزا دهید. ورود به کشور روسیه باید از مسکو باشد، اما برای خروج می توانید از شهرهای دیگر نیز بلیط بگیرید. مسافرانی که با تور اقدام به سفر به روسیه میکنند نیاز به تکمیل فرم ضمانت برگشت ندارند.

مدت زمان صدور

ویزای توریستی روسیه به صورت عادی 5 روز کاری  زمان میبرد ویزای توریستی روسیه به صورت فوری 2 روز کاری زمان میبرد

مدارک لازم برای صدور ویزا

تکمیل فرم درخواست ویزا به صورت آنلاین و به زبان انگلیسی

فرم تائید مسافر از طرف مراجع مورد تائید وزارت امورخارجه روسیه

بلیط رفت و برگشت قطعی شده

گذرنامه دراری اعتبار( گذرنامه باید دارای حداقل شش ماه اعتبار و دو صفحه سفید برای درج ویزا باشد)

یک قطعه عکس 4*3

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات