دریاچه نیلوفرهای قرمز تایلند

دریاچه نیلوفرهای قرمز تایلند

دریاچه نیلوفرهای قرمز در جنوب شرقی تایلند، شمال شهر کومفاواپی (Kumphawapi) قرار دارد.  برخلاف نام دریاچه نیلوفرهای قرمز، نیلوفرهای این دریاچه به رنگ صورتی است. با ایران نیهون همراه باشید.

دریاچه نیلوفرهای قرمز

نام اصلی دریاچه نیلوفرهای قرمز، دریاچه ی  نونگ هان کومفاواپی (Nong Han Kumphawapi) میباشد که هر سال از آذر تا فروردین، در این دریاچه به مساحت 32 کیلومتر مربع و عمق کمتر از یک متر، میلیون ها نیلوفر صورتی جوانه می زند که تا دی کاملا رشد می کنند.

بهترین زمان دیدن آنها صبح است که گل ها کاملا باز هستند و رنگ صورتی درخشان خود را آشکار می کنند.

تصور کنید در دریاچه ای که پر از نیلوفرهای صورتی است در حال پارو زدن قایق هستید، می روید و می روید و تا جایی که چشم کار میکند گل های نیلوفر می بینید.

قایق سواری در دریاچه

زیبایی محصور کننده و چشم نواز نیلوفرهای صورتی یکی از جذابیت های طبیعت گردی تایلند است که کمتر به آن پرداخته شده است. شما می توانید با کرایه قایق های ۲ تا ۳ نفره با هزینه ۱۰۰ بات برای هر نفر، و یا ۱۰ تا ۱۲ نفره با هزینه ۳۰۰ بات در ساعت، در این دریاچه قایق سواری کنید و از تماشای نیلوفر لذت ببرید.

چگونه به دریاچه بروید

تایلند یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری برای توریست‌های آسیایی و بخصوص ایرانیان محسوب می‌شود. تایلند به دلیل داشتن طبیعتی خارق‌العاده و جاذبه‌های فراوان گردشگری، همه‌ساله خیل عظیمی از گردشگران را به سمت خود روانه می‌کند.

پس اگر از آذر تا فروردین مسافر تایلند شدید و علاقه به یک قایق سواری رمانتیک دارید، با خرید بلیط هواپیما یا قطار از بانکوک میتوانید به استان اودن تانی بروید که 50 کیلومتر با شهر کومفاواپی فاصله دارد. بعد از رسیدن به اودن تانی میتوانید با اتوبوس و پرداخت هزینه حدودی 30 بات به شهر کومفاواپی برسید.

برچسب ها: ,
3 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات