آب و هوایی مسکو و بهترین زمان سفر به مسکو

آب و هوایی مسکو و بهترین زمان سفر به مسکو

آب و هوایی مسکو

اگر قصد دارید به مسکو پایتخت روسیه سفر کنید؟ براساس آب و هوای روسیه سعی کنید از قبل برنامه ریزی دقیقی انجام دهید تا در بهترین فصل  آب روسیه به این کشور سفر کنید دراین مقاله سعی داریم آب و هوای مسکو و شرایط اقلیمی در فصول مختلف و بهترین زمان سفر به مسکو را بررسی کنیم.

حداقل و حداکثر دما در مسکو

 بهترین زمان سفر به مسکو

ماه‌های آوریل و می به عبارتی ۱۲ فروردین تا ۱۰ خرداد ، زمانی که دمای مسکو به ۱۰ تا ۱۵٫۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بهترین زمان سفر به روسیه است.

البته فصل تابستان زمان مناسب تری است بخاطر اینکه مسکو گرم و پر رونق تر می شود. اما اگر به دنبال این هستید که هزینه سفرتان را کاهش دهید فصل بهار و اوایل پاییز بهترین گزینه است. اما در مقابل فصل زمستان در مسکو به شکل بی رحمانه ای سرد است.

میانگین ماهیانه دما و بارش در مسکو

بهترین زمان سفر به مسکو بر اساس فصول

فصل تابستان در مسکو

فصل تابستان براساس آب و هوای گزینه مناسبی برای سفر به مسکو است اما هزینه های بالای در گران ترین شهر دنیا را دارد که هزینه های هتل خیلی بالا است. اما در این فصل می توانید مسکو و جاذبه های فرهنگی و طبیعی این شهر را ببینید.

 فصل پاییز در مسکو

تابستان مسکو به سرعت تمام  می شود و وارد زمستان می شود اما در این بین دوره کوتاهی پاییز است که زمان مناسبی براساس هزینه های سفر است که قبل رسیدن زمستان مسکو می توانید بهترین بهره ببرید.

 فصل زمستان در مسکو

زمستان در مسکو اصلا پیشنهاد نمی شود این فصل گاها در برخی روز ها فقط یک ساعت خورشید می تابد. و بی رحمانه هوا سرد و با بارش سنگین برف همراه است.تعداد کمی از افراد، به غیر از ساکنین شهر، می‌توانند از پس این یخبندان بر بیایند. و هزینه های هتل ها در این فصل مقرون به صرفه است.

فصل بهار در مسکو

دمای هوای در فصل بهار میانگین در طول روز در بازه ۱۰ تا ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گراد است که گاها به لباس گرم در برخی اوقات روز نیاز است و قیمت اتاق‌ هتل‌ ها، همزمان با پیش رفتن فصل بهار افزایش می‌یابد. البه با سفر در این زمان از سال می‌توانید از هزینه کمتر هتل‌ها به همراه تابش آفتاب لذت ببرید.

برچسب ها:
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات