پارک آبی اُپارک

پارک آبی اُپارک

نقد و بررسی

توضیحات

پارک آبی یکی از اماکن محبوب برای افراد خوشگذران و یا خانواده هاست . اُپارک، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده تهران در زمینی به مساحت 12 هزارمترمربع و زیربنای 55 هزار مترمربع در جنب پارک چیتگر واقع شده است.

ممکن است تجربه های متفاوت و خوب یا بدی از پارک آبی داشته باشید و یا کلا تا به حال به هیچ پارک آبی نرفته باشید. مجله گردشگری ایران نیهون با معرفی بزرگترین پارک آبی سرپوشیده تهران (پارک آبی اُپارک) در حال حاضر در کنار شماست، پس خودتونو واسه یه آب بازی درست و حسابی آماده کنید.

پارک آبی اُپارک

پارک آبی اُپارک

فاز نخست اُپارک، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده تهران با سرمایه گذاری ریالی 1600 میلیارد و ارزی 17 میلیون دلار توسط بخش خصوصی ساخته شده و فعالیت خود را در بهار 1396 با هدف ارائه خدمات خاص پارک آبی در سطح استانداردهای بین المللی و فراهم کردن مکانی ایمن و شاد برای سپری کردن اوقات فراغت و ایجاد تجربه ای متفاوت، هیجان انگیز و ماندگار آغاز کرده است.

پارک آبی اُپارک

اُپارک که به عنوان پارک آبی چیتگر هم شناخته میشود فقط 14 سرسره مهیج ویژه بزرگسالان دارد. از دیگر امکانات این مجموعه میتوان مجموعه الوپیا (جزیره کودکان)، استخر موج سونامی، رودخانه خروشان که همگی توسط شرکت white water کانادا اختصاصاً برای مجموعه اُپارک طراحی و اجرا شده، نام برد.

برنامه کاری پارک آبی و سانس های خانم ها و آقایان

اُپارک، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده تهران در هفته چهار سانس برای خانم ها و چهار سانس برای آقایان دارد.

روزها بانوان آقایان
شنبه ساعت 10 الی 22 ###
یکشنبه ### ساعت 10 الی 22
دوشنبه ساعت 10 الی 22 ###
سه شنبه ### ساعت 10 الی 22
چهارشنبه ساعت 10 الی 22 ###
پنج شنبه ساعت 9 الی 15 ساعت 17 الی 24
جمعه ### ساعت 10 الی 22

خرید بلیط اُپارک

قیمت بلیط اپارک 80 هزار تومان برای بزرگسالان و 50 هزارتومان برای کودکان میباشد. همچنین قیمت بلیط نیمه وقت 54500 تومان نرخ گذاری گردیده است. بلیت های کودکان و بزرگسالان در مجموعه اُپارک متفاوت است و ملاک تشخیص قد افراد است, کودکانی که قد آنها زیر 120 سانت باشد بلیط خردسال و در صورتی که قد آنها بالای 120 سانت باشد موظف به خرید بلیت بزرگسال می باشند. کودکان زیر 16 سال باید توسط بزرگتر بالای 18 سال همراهی شوند. همراه داشتن كلاه استخر برای خانم ها الزاميست. از ورود کودکان پسر بالای 3سال همراه با مادر جلوگیری خواهد شد.

راه های دسترسی

ساده ترین راه دسترسی به اُپارک، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده تهران استفاده از آزاد راه تهران کرج واقع در حاشیه جنوبی پارک چیتگر می باشد. همچنین از طریق مسیرهای فرعی منشعب شده از بزرگراه همت یا با استفاده از خط 5 متروی تهران (خط تهران – کرج) و دو ایستگاه آن به نام های ایران خودرو و چیتگر نیز می توان خود را به پارک آبی رساند. ایستگاه مترو چیتگر مقابل درب شمارهٔ 1 و ایستگاه مترو ایران خودرو مقابل درب‌های 5 و 7 پارک آبی قرار دارد.

تصاویر