مرکز خرید پالادیوم تهران (زعفرانیه)

مرکز خرید پالادیوم تهران (زعفرانیه)

نقد و بررسی

توضیحات

مرکز خرید پالادیوم

مشخصات و اطلاعات تماس

آدرس : تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

شماره تلفن اطلاعات مرکز خرید: ۲۲۰۱۰۶۰۰-۰۲۱

شماره تلفن امور مشتریان: ۲۲۶۶۳۰۶۶-۰۲۱

ساعت کاری: واحدهای تجاری ۱۰ تا ۲۲، رستوران‌ و کافه‌ها ۱۱ تا ۲۳، سوپرمارکت ۹ تا ۲۲:۳۰

مساحت کل : 10000 متر مربع

مساحت تجاری : 22000 متر مربع

ساعت کاری : 10 الی 22

تعداد واحدهای تجاری : 150

تعداد طبقات تجاری : 11

ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع واقع شده و دارای ۱۵۰ واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران، کافی شاپ و فوت کورت است. این ساختمان از ضلع جنوبی دارای ۱۳ طبقه، از ضلع شمالی دارای ۱۱ طبقه و از سمت همکف دارای ۶ طبقه است.

راهنمای طبقات

طبقات زیر همکف

تمامی طبقات زیر همکف مجموعه تجاری پالادیوم به پارکینگ اختصاص داده شده اند، لازم به ذکر می باشد که در طبقات زیرین این مرکز خرید حدود 1000 واحد پارکینگ در نظر گرفته شده است تا بازدیدکنندگان و مشتریان مجموعه پالادیوم مشکلی برای پارک کردن خودرو های خود نداشته باشند.

طبقه همکف ب

اولین طبقه مجموعه پالادیوم، طبقه همکف ب می باشد که واحد های تجاری و غیر تجاری بسیاری را در خود جای داده است، از واحد های موجود در این طبقه می توان به سوپر مارکت پالادیوم، داروخانه پالادیوم، شعبه بانک سامان، سوییت پلیس، سرویس بهداشتی، نمازخانه، خشکشویی، خیاطی، فودکورت، باشگاه مشتریان، اتاق مادر و کودک و غیره اشاره کرد.

طبقه همکف الف

طبقه همکف الف نیز همانند همکف B واحد های تجاری و اداری بسیاری را در خود جای داده است که برخی از آن ها عبارتند از نمایندگی برند های مختلف، شعبه بانک ملی ایران، اطلاعات، واحد امنیت و غیره. خوب است بدانید که ورودی مقدس اردبیلی مجموعه نیز در این طبقه قرار دارد.

طبقه اول

طبقه اول این مرکز خرید شامل واحد هایی نظیر نمایندگی برند های مطرح دنیا، صرافی، سرویس بهداشتی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه، اطلاعات و غیره می باشد.

طبقه دوم

این طبقه مملوء از فروشگاه ها و نمایندگی برند های معتبر جهان می باشد و امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، کافه، رستوران و غیره را نیز در خود جای داده است.

طبقه سوم

در طبقه سوم مرکز خرید پالادیوم تهران علاوه بر واحد های تجاری متعدد، یک فودکورت و واحد اطلاعات و همچنین سرویس بهداشتی نیز به چشم می خورد.

طبقه سوم میانی

این طبقه در واقع محبوب ترین طبقه در میان کودکان و نوجوانان به شمار می آید، چرا که علاوه بر فروشگاه اسباب بازی، یک شهر بازی بسیار مجهز و هیجان انگیز به نام فان تایم را در خود جای داده است، همچنین باید بدانید که در این طبقه یک کافه نیز وجود دارد که در بخش کافه ها و رستوران ها به معرفی آن می پردازیم.

طبقه چهارم

در این طبقه واحد های تجاری کمتری دیده می شود و اغلب واحد های طبقه چهارم به رستوران های متعدد اختصاص داده شده اند ، البته فراموش نکنید که دپارتمان استور تاتی که عرضه کننده لوازم خانگی و همچنین پوشاک می باشد نیز در این طبقه واقع شده است.

طبقه های پنجم و پنجم جنوبی

طبقه های پنجم و پنجم جنوبی مرکز خرید پالادیوم نیز مملوء از واحد های تجاری می باشند، علاوه بر واحد های تجاری، مراکز زیبایی و خانه بازی کودکان نیز در این طبقه قرار دارند.

طبقات ششم تا دهم

اغلب واحد های موجود در این طبقات غیر تجاری هستند و در واقع در این بخش از مرکز خرید پالادیوم خبری از واحد های تجاری نیست، برای کسب اطلاعات در رابطه با این واحد ها می توانید بخش معرفی واحد های غیر تجاری مرکز خرید پالادیوم را مطالعه نمایید.