مرکز خرید مگامال (شهرک اکباتان)

مرکز خرید مگامال (شهرک اکباتان)

نقد و بررسی

توضیحات

مرکز خرید مگامال

مشخصات و اطلاعات تماس

آدرس : ایران، تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز ۲ مجتمع فرهنگی-رفاهی اکباتان، میدان شهید صارمی شرکت نگین آرای آسیا

تلفن : ۳ – ۴۴۶۹۴۴۷۱ -۰۲۱

فکس : ۴۸۶۹۳۰۰ – ۰۲۱

مساحت کل : 160000 متر مربع

تعداد واحدهای تجاری : 205

تعداد طبقات تجاری : 5

مجتمع تجاری مگامال در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار و ۲۰۰ هزار متر مربع زیربنای تجاری در شهرک اکباتان ساخته شده است و در پنج طبقه آن ۲۰۰ واحد تجاری فعالیت می‌کنند. در واقع ۱۵ درصد از این مجموعه به فضای تجاری و ۸۵ درصد به فضای عمومی، ورزشی، تفریحی و فرهنگی اختصاص دارد.

امکانات مگامال

از فودکورت تا کافی شاپ، خودپرداز، شهربازی، پردیس سینمایی، سالن ورزشی، هایپرمارکت و… نیز در این مجموعه وجود دارد.

دنیای بانوان

یکی از ویژگی‌های خاص و جالب مگامال تهران، اختصاص فضایی ویژه خانم‌ها در طبقه اول مجموعه است که شامل فروشگاه‌های لوازم آرایشی، فروشگاه‌های لباس، سالن‌های زیبایی و مد و سالن‌ ورزشی با تجهيزات مدرن بدن‌سازی می‌شود که آقایان حق ورود به آن را ندارند. وجود مهدکودک ساعتی در این بخش، مزیت بزرگ دیگری برای خانم‌ها است تا بدون هیچ دغدغه‌ای از وقت خود لذت ببرند.

هایپرمی مگامال

هایپرمارکتی با مساحت ۱۱ هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های مگامال را تشکیل می‌دهد که انواع و اقسام کالاهای موردنیاز خانواده‌ها را به فروش می‌رساند. این بخش شامل دو طبقه (طبقه همکف یک و همکف دو) می‌شود که برای تسهیل در رفت و آمد مشتریان، ۶ آسانسور بزرگ، دو دستگاه آسانسور باری اختصاصی و چهار دستگاه پله برقی برای آن در نظر گرفته شده است.

از طبقات مختلف مگامال، ورودی‌های متعددی به هایپرمارکت وجود دارد؛ ضمن اینکه یکی از ویژگی‌های مهم آن، دسترسی به راهروی مترو است.

آی تی لند

آی تی لند یا همان دنیای فناوری با مساحتی بالغ بر ۳,۵۰۰ متر مربع در طبقه چهارم مگامال قرار گرفته است و به ارائه لوازم جانبی و الکتریکی اختصاص دارد. برند‌های معروف فناوری اطلاعات، کامپیوتر، موبایل، بازی‌های کامپیوتری و لوازم جانبی همچون پاناسونیک، سونی، فراسو، مادیران و لاجیک در این مجموعه فعالیت می‌کنند که سرويس‌های خاص و امکانات مطلوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند.

شهربازی مگامال

شهربازی سرپوشیده مگامال با فضایی قریب به ۶ هزار مترمربع در مجاورت پردیس سينمایی در طبقه سوم واقع شده است؛ جایی که قطعا برای کودکان و نوجوانان جذاب خواهد بود. این شهربازی مجهز به مدرن‌ترين وسايل بازی مکانیکی و الکترونيکی است؛ ضمن اینکه تراس بزرگی با چشم‌انداز کوه‌های شمال پایتخت دارد. وجود شهربازی، فروشگاه‌های فرهنگی و مجتمع سينمايی باعث شده‌اند که طبقه سوم مگامال به محل پر رفت و آمد و جذابی برای خانواده‌ها تبدیل شود.

در طبقه اول مگامال، فضایی موسوم به «سرزمین شن» (سند لند) برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است که کودکان سه تا ۹ ساله می‌توانند بازی با ماسه و لمس طبیعت را تجربه کرده و ضمن رشد خلاقیت خود، قوه‌ تخیل‌شان را نیز تقویت کنند.

فضای ورزشی مگامال

فضای ورزشی مجموعه مگامال از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که به‌دلیل تنوع و امکانات مدرن می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. سالن‌های بدن‌سازی با جدیدترین دستگاه‌های ورزشی، سالن‌های فیزیوتراپی با مجرب‌ترین پزشکان ایرانی، سالن‌های ماساژ درمانی و ریلکسیشن و همین طور سونا و جکوزی، گزینه‌های مختلفی هستند که برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان فراهم شده‌اند.

پردیس سینمایی مگامال

پردیس سینمایی مگامال با در اختیار داشتن هفت سالن و ظرفیت کلی ۱,۲۰۰ نفر، طرفداران زیادی بین علاقه‌مندان به فیلم‌های روز پیدا کرده است؛ به‌خصوص که امکان نمايش مستقل فيلم‌ها در هر سالن و همین طور نمایش هم‌زمان يک فيلم در همه سالن‌ها وجود دارد. این پردیس سینمایی که مدرن‌ترین مجتمع سینمایی کشور محسوب می‌شود، در اردیبهشت ۱۳۹۶ افتتاح شد و مجهز به اولین سالن سه‌بعدی صدا است. سالن‌های این مجموعه به تجهیزات پیشرفته نور و صدا و همچنین لژ خانوادگی مجهز هستند.

فود کورت مگامال

فود کورت مگامال در فضایی به بزرگی ۲,۴۰۰ متر مربع در طبقه دوم قرار دارد. علاوه بر فود کورت، رستوران‌های بین‌المللی نیز در طبقه سوم و در مجاورت شهربازی و سينما و همین طور تعدادی کافه تريا در طبقه همکف دوم کنار پارک مگامال فعالیت می‌کنند. در طبقه اول مجتمع، یک رستوران بین‌المللی دیگر قرار گرفته است که می‌توانید از بین این گزینه‌ها‌ دست به انتخاب بزنید.