مرکز خرید مهستان کرج

مرکز خرید مهستان کرج

نقد و بررسی

توضیحات

مرکز خرید مهستان

مشخصات و اطلاعات تماس

آدرس : کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، بالاتر از میدان نبوت

تلفن : 02632560400

مساحت کل : 27000 متر مربع

مساحت تجاری : 27000 متر مربع

ساعت کاری : 9:30 الی 22

تعداد واحدهای تجاری : 413

تعداد طبقات تجاری : 4

طبقه همکف

دز طبقه همکف در ابتدا با برندهای ساعت، پوشاک و کفش دیده می‌شود. در این طبقه دسته‌بندی خاصی برای اصناف وجود ندارد و مغازه‌ها پراکنده‌‌اند.

طبقه اول

در طبقه اول بیشتر از هرچیزی بورس پوشاک زنانه مجلسی است. علاوه‌بر آن اصناف کتانی‌فروشی، اسباب‌بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوکس‌فروشی، شال و روسری، بدلیجات، خرازی، لوازم خانه و آشپزخانه، عینک‌فروشی، تابلوفرش و … در این طبقه پیدا می‌شوند.

طبقه دوم

مهم‌ترین قسمت این طبقه بورس طلا و جواهرات است؛‌ اما در دیگر سمت این طبقه اصناف زیاد دیگری مشغول به کارند؛ پوشاک و لوازم ورزشی، کالای خواب، خدمات جانبی رایانه، داروخانه گیاهی، پوشاک مردانه، صنایع‌دستی، موسیقی و لوازم آن، عطر و …

طبقه سوم

در آخرین طبقه مرکز تجاری مهستان، رستوران ارکیده قرار دارد. رستورانی گردان با نمای رو به بیرون و سرویس‌های شیک که می‌تواند بعد از خریدتان در پاساژ مهستان خستگی شما را رفع کند. این رستوران دارای فضای اختصاصی بازی کودکان، سالن ویژه، موسیقی زنده و… است.

پارکینگ

طبقه منفی یک یا همان P مجتمع تجاری مهستان پارکینگ اتومبیل است‌. این پارکینگ ظرفیت ۱۹۴ دستگاه اتومبیل را دارد. ورودی پارکینگ در کنار در اصلی پاساژ مهستان است و با آسانسورهای مختلف شما را به طبقات بالا هدایت می‌کند.