مرکز خرید ارگ تجریش تهران

مرکز خرید ارگ تجریش تهران

نقد و بررسی

توضیحات

مرکز خرید ارگ تجریش

مشخصات و اطلاعات تماس

آدرس : ایران، تهران، ابتدای میدان تجریش، خیابان سعدآباد، مجتمع تجاری ارگ

تلفن : ۲۲۳۹۶۸۹۲ 22396121 021

ساعت کاری : همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳

مساحت کل : 75000 متر مربع

تعداد طبقات تجاری : 5

مجتمع ارگ تجریش در زمینی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع ساخته شده و در حقیقت دارای ۱۰ طبقه است که پنج طبقه آن تجاری و پنج طبقه آن به پارکینگ اختصاص داده شده است.

معرفی طبقات ارگ تجریش

طبقه همکف اول

فروشگاه‌های طبقه اول ارگ تجاری تجریش از نظر تنوع کالا بسیار متنوع هستند. با ورود به این طبقه در حقیقت وارد یک فضای مدرن و شیک با تنوع زیاد اجناس خواهید شد که شما را به خرید ترغیب می‌کند. برخی از برندهای معروف و معتبر موجود در این طبقه شامل چیکو، کیدزی تویز، کیدز لند، ادل، گراد، سرجنت ماژور، کی کی، باربری، مور اند مور، رویال گالری، تاماریس، کلارکس و ایران اپل مارکت می‌شوند. ژومبو بوتیک، نیکا گالری، شمس اپتیک، بلک وایت، زرسام هنر، رز و یونی هم تعدادی دیگر از فروشگاه‌های مهم و معروف این طبقه به شمار می‌روند. در حالت کلی، شما در این طبقه بیشتر شاهد مغازه‌های لباس فروشی‌، اکسسوری‌ و بدلیجات خواهید بود.

در صورتی که به دنبال خرید لوازم آرایشی یا عطر هستید، دو فروشگاه مدرن و مجهز به نام‌های میثم و پالاس در این طبقه وجود دارند که معروف‌ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را عرضه می‌کنند. یکی دیگر از فروشگاه‌های پرطرفدار و بزرگ که در زمینه گوشی، لپ تاپ و لوازم جانبی گوشی فعالیت می‌کند، اپل مارکت است.

گشت و گذار در این طبقه قطعا با میل کردن یک فنجان قهوه دلچسب‌تر خواهد شد. دو کافه به نام‌های ویونا و فیلیکوری در این طبقه وجود دارند که می‌توانید برای نوشیدن قهوه به آن‌ها مراجعه کنید.

طبقه همکف دوم

در صورتی که قصد خرید پوشاک یا کیف و کفش را دارید، بازدید از طبقه همکف دوم پاساژ ارگ تجریش برای شما بهترین انتخاب است. کیف و کفش‌های ایرانی چرم با برند چرم درسا، کالاهای بسیار باکیفیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد و یکی از پرطرفدارترین فروشگاه‌های ارگ به شمار می‌رود. علاوه بر این، برندهای معروفی که در این طبقه عرضه می‌شود، شامل پیرگاردین، انجلز، هنری کربن و اسپرینگ فلیدز است.

طبقه اول

پرترددترین و شلوغ‌ترین طبقه پاساژ ارگ تجریش، طبقه اول آن است و این مسئله شاید به دلیل وجود دو رستوران معروف به نام پیکاسو و روکو در این طبقه باشد. این رستوران‌ها با ارائه غذاهای با کیفیت و فست فودهای خوشمزه توانسته‌اند محبوبیت و شهرت خاصی در میان مردم پیدا کنند؛ تا جایی که برخی تنها به دلیل سرو غذا در این رستوران‌ها وارد ارگ تجریش می‌شوند.

در این طبقه علاوه بر رستوران، یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بی‌نظیر به نام سفیر هم وجود دارد که می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را از آنجا خریداری کنید. برندهای شناخته شده ریباک، اسکچرز، چیلیا، ویمن سیکرت، لاین آو پوچز، منتن، بیلسی و اکو هم در قالب انواع پوشاک و کیف و کفش با کیفیت، در این طبقه وجود دارد.

طبقه دوم

لوکس‌ترین و پر زرق و برق‌ترین طبقه پاساژ ارگ، طبقه دوم آن است؛ زیرا به طلا و جواهرفروشی‌ها اختصاص دارد. تمامی جواهرفروشی‌های معتبر و مهمی که در تهران هستند، در این پاساژ شعبه دارند و کالای برندهای مشهوری همانند ادوکس، رولکس، تیسوت، لوییس و جگوار را عرضه می‌کنند. طبقه دوم پاساژ ارگ تجریش، اجناس گران قیمتی را در خود جای داده است، بنابراین برای خرید در این طبقه باید با دست پُر وارد شوید.

طبقه سوم

طبقه سوم مفرح‌ترین و سرگرم‌کننده ترین طبقه پاساژ ارگ تجریش محسوب می‌شود و برای گذراندن اوقات فراغت خانواده‌ها مکان بسیار مناسبی است. وجود پنج سالن سینمایی، شهربازی و فودکورت در این طبقه موجب شده تا اوقات هیجان‌انگیز و جذابی برای افراد مهیا شود. همه افراد بدون توجه به سن و شرایطی که دارند، حتما از گذراندن وقت خود در این مکان لذت خواهند برد.