بازار موبایل چارسو تهران

بازار موبایل چارسو تهران

نقد و بررسی

توضیحات

بازار موبایل چارسو

مشخصات و اطلاعات تماس

آدرس : تهران، ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ، بازار موبایل چارسو

تلفن : 02161720000

مساحت کل : 5700 متر مربع

مساحت تجاری : 15000 متر مربع

تعداد واحدهای تجاری : 330

معرفی مجتمع

این مجتمع یک مرکز تجاری، فرهنگی و تفریحی است که در سال ۱۳۹۱ در تهران، تقاطع خیابان حافظ و جمهوری اسلامی ساخته شد. این مرکز در ضلع غربی پاساژ علاءالدین و روبروی آن قرار دارد. بازار موبایل چارسو به صنوف تخصصی موبایل، کامپیوتر، صوتی و تصویری و لوازم خانگی می‌پردازد.

این بازار در ۷ طبقه بنا شده‌ است که در مجموع ۱۵۰۰۰ متر فضای تجاری دارد که شامل ۳۳۰ واحد تجاری می‌ باشد. طبقات اول تا چهارم در زمینه خرید و فروش موبایل و لوازم جانبی و طبقه همکف صوتی تصویری و زیر همکف نیز در زمینه کامپیوتر و خدمات کامپیوتری مشغول فعالیت هستند. طبقه ششم آن تبدیل به یک فضای فرهنگی و سالن انتظار برای تماشاگران فیلم شده‌ است، پردیس سینمایی در طبقه هفتم این مجتمع قرار دارد که دارای ۵ سالن و ۹۰۰۰ صندلی است و یکی از حرفه‌ ای‌ ترین و مجهزترین سینماهای کشور با بروزترین تکنولوژی صوت و تصویر و سینمای دیجیتال است. پارکینگ این ساختمان بزرگ نیز گنجایش حدود ۱۰۰۰ دستگاه اتومبیل را دارد.

پردیس سینمایی چارسو

پردیس سینمایی چارسو در طبقه هفتم بازار چارسو قراردارد. این پردیس دارای 5 سالن حرفه ای سینما با آخرین تکنولوژی صوت و تصویر مجهز به تکنولوژی سینمای دیجیتال است و جمعا 900 صندلی به ظرفیت سینماهای کشور افزوده است.

مشخصات سالن ها

  • سالن شماره 1 : سالن اصلی این پردیس یک سالن چند منظوره دارای 330 صندلی و 30 جایگاه ویژه معلولین
  • سالن های شماره 2 و 3 : سالن حرفه ای سینما دارای 125 صندلی و 4 جایگاه ویژه معلولین
  • سالن های شماره 4 و 5 : سالن حرفه ای سینما دارای 140 صندلی و 6 جایگاه ویژه معلولین

سالن انتظار

طبقه ششم بازار چارسو یک فضای باز فرهنگی  به متراز 3000 متر مربع است که قبل از ورود به سالن سینما و پس از پایان اکران فیلم برای تماشاگران در نظر گرفته شده است.