لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران

لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران

گران ترین هتل های ایران

گران ترین هتل های ایران کدامند؟ در ایران نیز هم هتل های لوکس و گرانی در نقاط مختلف کشور وجود دارد که می توانید در این هتل ها همانند شاهزاده ها اقامت داشته باشد و تجربه ای خاص و خاطره انگیز از یک سفر لوکس داشته باشید. برای آشنایی با گران ترنی هتل های ایران با ایران نیهون همراه باشید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پلاس یکی از گران ترین هتل های ایران در تهران قرار دارد. جالب است بدانید که بعد از افتتاح این هتل در سال 1394 به عنوان بزرگ ترین هتل تهران نیز لقب گرفت است. هتل ۵ ستاره اسپیناس پلاس 20 طبقه دارد و ۷۰۰ واحد اقامتی که ۴۰۰ واحد اقامتی در این هتل لوکس هستند. این هتل بروی تپه ای مرتفع در سعادت آباد ساخته شده که باعث شده نمای منحصر به فرد از تهران داشته باشید.

باید بدانید که خدمات و امکانات هتل اسپیناس پلاس در نوع خود بی نظیر  است. شما با ورود به این هتل، لابی بسیار بزرگی را خواهید دید که خیره کننده است. این هتل محل مناسبی برای برگزاری مراسم های رسمی است که با ۱۲ سالن گردهمایی‌اش ظرفیتی بین ۵۰ تا ۱۲۰۰ نفر دارند. ۴۲ اتاق هم برای کار و قرارداد و اهداف اقتصادی در نظر گرفته شده است.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران نیز جز گران ترین هتل های ایران قرار می گیرد این هتل 5 ستاره قبل از انقلاب به نام هتل رویال هیلتون ساخته شده است. این هتل قدیم و لوکس تهران با دو برج شرق و غربی خود امکاناتی همانند یک شهر را دارا است از رستورانها و کافی شاپ های مختلف تا فروشگاه، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، استخر و ماساژ ، گالری هنری و …  اگر قصد اقامت در هتل استقلال را دارید باید بدانید که این هتل در همجواری خیابان ولیعصر و نزدیک به صداسیما ملی ایران قرار دارد و نزدیک به پارک ملت است. که با اقامت در این هتل در کمتر از 5 دقیقه می توانید به محل نمایشگاه بین المللی تهران برسید.

اتوبان چمران درست از روبرو هتل استقلال می گذرد به همین خاطر دسترسی خوبی به نقاط مهم شهر را دارید و البته چشم انداز خوبی به شهر و کوه های اطراف تهران را نیز دارید.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش از گران ترین و عجیب ترین هتل های ایران است. هتل ترنج یک هتل دریایی که نمونه این هتل در جزایر مالدیو و کارائیب می‌توان دید. باید بدانید که این هتل از دو بخش تشکیل شده که هتل 4 طبقه کنار ساحل و واحد اقامتی بروی آب دریا که فوق العاده زیبا هستند.

این هتل زیبا ۵ ستاره‌ی ساحلی تلفیقی از عناصر سنتی و مدرن است. واحدهای دریایی همگی چشم‌اندازهایی رو به غروب جزیره دارند. کف شیشه‌ای اتاق‌ها روی سطح دریا یکی از جذابیت‌های این هتل به شمار می‌آید.

از خدمات و امکانات هتل ترنج می‌توان به سالن ماساژ، یوگا، رستوران سرباز و سرپوشیده، زمین تنیس، سرزمین بازی، حمام آفتاب و … اشاره کرد. استخری هم در بام هتل وجود دارد که یکی دیگر تجربیات تکرارنشدنی هتل محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به کیش را دارید با اقامت در این هتل می توانید خاطرات فراموش نشدنی را با خود به یادگار می گذراید.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا کیش نیز جز گران ترین هتل های ایران محسوب می شود که در کنار ساحل مرجانی کیش قرار دارد و دارای محوطه و منظره ای فوق العاده زیبا است. این هتل با قرار گیری در بهترین قسمت جزیره زیبای کیش از بهترین مزایای این هتل محسوب می شود. این هتل نزدیکی به مسیر دوچرخه‌سواری که دورتا دور جزیره را هم طی می‌کند برای طرفداران دوچرخه می‌تواند جالب باشد. این هتل با وجود امکانات فوق العادی که دارد یکی از بهترین گزینه ها اقامت در کیش محسوب می شود.

هتل درویشی مشهد

در سفر به مشهد مقدس در خیابان امام رضا هتل های بزرگ و کوچک زیادی را دیده اید ولی تعداد هتل های که چشم انداز خوب و شما را به خود خیره کنند کم است و یکی از زیبا ترین و مجلل ترین این هتل ها هتل درویشی مشهد است.

با قرار گیری این هتل بزرگ و مجلل مشهد در خیابان امام رضا دسترسی شما به حرم مطهر کمتر از چند دقیقه خواهد بود. این هتل زیبا با معماری منحصر به فردش در 25 طبقه ساخته شده که در طبقات بالا این هتل می توانید کل شهر مشهد را ببیند و البته منظره ای فوق العاده زیبا به حرم مطهر نیز دارید. این هتل با امکانات و خدمات بی نظیرش اعم از رستوران مراکشی با منوی غذاهای عربی، رستوران آتریوم با سرو غذاهای آسیایی، رستوران روف‌گاردن شامل باغی مصفا و با چشم‌انداز طبیعت و آسمان و رستوران باربیکیو با سرو انواع کباب هر روز خدمات متنوعی ارائه می‌دهند. که برای اقامت در مشهد مقدس می توان گفت بهترین هتل را انتخاب کرده اید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد نیز همانند هتل درویشی در خیابان امام رضا قرار دارد و کمتر از ده دقیقه می توانید به حرم مطهر برسید. هتل قصر طلایی نیز در لیست گران ترین هتل های ایران قرار می گیرد. که یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در مشهد مقدس تلقی می شود.

این هتل در 20 طبقه و با معماری منحصربفردی که دارد شامل 610 اتاق است، سوئیت و .. با امکانات بی نظیر است. وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متعدد و متنوع همراه با منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و بین الملل برای انواع سلیقه ها و ذائقه های مختلف باعث شده هتل قصر طلایی جایی محبوب برای زائران و مسافران باشد. با وجود ارتفاع زیاد این هتل و قرار گیری این هتل در خیابان امام رضا شما چشم انداز بسیار زیبا به حرم مطهر و شهر مقدس مشهد خواهید داشت.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان از مجلل ترین و بزرگ ترین هتل اصفهان است که در لیست لوکس ترین و گران ترین هتل های ایران قرار می گیرد. این هتل 300 ساله که در گذشته کاروان سرا بوده از معماری دوران صفوی الهام گرفته است و یکی از قدیمی‌ترین اقامتگاه‌های جهان به حساب می آید.

هتل عباسی دارای 225 اتاق است برخی از این اتاق ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند؛ خاص‌ترینشان سوئیت‌های قاجار و صفوی هستند که داخلشان به سبک معماری این دوره‌های تاریخی تزئین شده است که با رزرو هتل و اقامت در این سوئیت ها احساس می‌کنید شاهزاده‌ای قجری یا از نوادگان صفویان هستید. در سفر به نصف جهان برای اقامت فوق العاده و خاطره انگیز و زندگی به سبک شاهزاده‌های قجری و صفوی این هتل را انتخاب کنید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات