هواپیمای رئیس جمهوری روسیه چه امکاناتی را دارد؟

هواپیمای رئیس جمهوری روسیه چه امکاناتی را دارد؟

هواپیمای ریاست جمهوری روسیه جهت سفر های رئیس جمهور(ولادیمیر پوتین) و هیئت همراه وی استفاده میشود. در این مقاله سعی داریم این هواپیمای رئیس جمهوری روسیه (عمارت پرنده روس ها ) رو را بررسی کنیم با ایران نیهون همراه باشید.

هواپیمای رئیس جمهوری روسیه

هواپیمای تشریفاتی روسیه از نوع ایلیوشن Il-96-300PU  که سفارشی و پیشرفته هواپیماهای  Il-96 و یک نمونه از بهترین هواپیماهای شرکت ایلیشون است. که علاوه بر تغییرات گسترده لوکس، تدابیر امنیتی ویژه ای در این هواپیما در نظر گرفته شده و از سیستم های ارتباطی پیشرفته بهره می برد که دارای چهار موتور مجزا است.

اطلاعات داخلی این هواپیما به شدت محرمانه است که دارایی چهار اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، سرویس حمام و دستشویی، سالن اجتماعات،سالن نمایش و زمین ورزشی است. طراحی داخلی هواپیما الهام گرفته از هنر روسی است و با نقاشی های گران قیمت دیواره های آن تزئین شده است.جالب است بدانید ملحفه های اتاق خواب این هواپیما از جنس کتان مصری بود و در بیشتر سطوح داخلی سرویس بهداشتی آن از روکش طلا استفاده شدده است.

این هواپیما به یک فناوری پیشرفته انحراف موشک مجهز است. و از چند روش متفاوت مانند پرتاب شراره های آتش،ایجاد الگوی تقلبی حرکت، هشدار زود هنگام در مواقع قفل موشک و جنگ الکترونیک برخوردار است و معمولا  3 جنگنده پیشرفته این هواپیما را اسکورت می کنند.

هواپیمای رئیس جمهوری روسیه هواپیمای رئیس جمهوری روسیه هواپیمای رئیس جمهوری روسیه هواپیمای رئیس جمهوری روسیه هواپیمای رئیس جمهوری روسیه هواپیمای رئیس جمهوری روسیه
3 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات