گروه هتل های کیمیا قشم

گروه هتل های کیمیا قشم

هتل های کیمیا قشم

گروه هتل های کیمیا قشم مجموعه ایی تشکیل شده از 4 هتل در جزیره ی قشم می باشد که از محبوب ترین و مجهزترین هتل های جزیره قشم است که براساس استاندارد های هتلداری دنیا در حال بروز رسانی می باشد و در هر فصلی از سال آماده استقبال و پذیرایی از مسافران می باشد.برای آشنایی بیشتر با گروه هتل های کیمیا قشم و رزرو هتل با ایران نیهون همراه باشید.

هتل کیمیا 1

هتل 3 ستاره کیمیا قشم اولین هتل از گروه هتل های کیمیا قشم می باشد که با امکاناتی مجهز آماده استقبال از مهمانان خود می باشد، هتل کیمیا 1 از هتل های زیر مجموعه کیمیا می باشد که نسبت به سه هتل دیگر کوچکتر است.این هتل دسترسی راحتی نسبت به مراکز خرید شهر دارد و براحتی برای تفریح می توانید به ساحل و دریا بروید و به دور از آلودگی و ترافیک سفر خوبی داشته باشید و تمامی جاهای دیدنی قشم را ببینید و لذت ببرید.

امکانات هتل کیمیا 1 : آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، اتاق نشیمن به همراه مبل های تخت خوابشو یک الی دو نفره، مینی بار با هزینه و اینترنت و …

آدرس : قشم، بلوار آزادگان، شهرک سام، ورودی دوم

هتل کیمیا 2

هتل 3 ستاره کیمیا 2 دومین هتل از مجموعه هتل های کیمیا می باشد که در سال 1391 افتتاح شده است، این 4 طبقه می باشد و حدود 15 اتاق دارد و دسترسی راحتی به دیگر مراکز شهر، مراکز تجاری و … دارد.

امکانات هتل کیمیا 2 : آشپزخانه، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار با هزینه، اینترنت، ماهواره، اتاق نشیمن با مبل های تخت خوابشو و …

آدرس هتل کیما 2 : قشم، شهرک سام و زال، ورودی اول، جنب درمانگاه شهید دارا

هتل کیمیا 3

هتل 3 ستاره کیمیا قشم سومین هتل از هتل های کیمیا می باشد که مشخصاتی همانند دیگر هتل های این مجموعه دارد و دارای سوئیت دابل، سوئیت یک تخته سینگل، سوئیت دو تخته دابل و دو تخته تویین می باشد.و از لحاظ دسترسی نیز همانند دیگر هتل های کیمیا دسترسی راحت به نقاط مختلف شهر دارد.

امکانات هتل کیمیا 3 : آشپزخانه، اتاق نشیمن با مبل های تخت خوابشو، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار با هزینه، اینترنت و …

آدرس : قشم، بلوار آزادگان، شهرک سام، ورودی یک

هتل کیمیا 4

هتل 3 ستاره کیمیا 4 قشم چهارمین هتل از هتل های کیمیا می باشد در جزیره ی قشم واقع شده است، این هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت های یک خوابه پنج نفره و سوئیت های دو خوابه چهار نفره می باشد. هتل کیمیا 4 از لحاظ دسترسی موقعیت مناسبی دارد و گزینه مناسبی برای گذراندن تعطیلاتی آرام است.

امکانات هتل کیمیا 4 : آشپزخانه، اتاق نشیمن با مبل های تخت خوابشو، صندوق امانات اختصاصی، مینی بار با هزینه، اینترنت و …

آدرس : قشم، میدان جهاد، بلوار صیادان

برچسب ها: ,
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات