گروه هتل های کوثر

گروه هتل های کوثر

گروه هتل های کوثر

گروه هتل های کوثر با هفت زیر مجموعه یکی از بزرگترین و بهترین مجموعه های هتلداری ایران می باشد که با بهترین کیفیت ها و برنامه ریزی اصولی همواره در حال بروز رسانی مجموعه هتل های خود می باشد، برای آشنایی با هتل کوثر و رزرو هتل با ایران نیهون همراه باشید.

سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر یکی از سازمان های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد که فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرده است و با موضوع فعالیت سازمان طبق ماده 5 اساسنامه نگهداری، بهسازی و بهره برداری بهینه از امکانات بنیاد در جهت فعالیت های فرهنگی، سیاحتی، ورزشی، تفریحی و شناسایی سایر امکانات کشور در جهت جذب و ایجاد زمینه های بیشتر برای اجرای اهداف سازمان و ارائه خدمات متناسب با اهداف تربیتی- فرهنگی بنیاد به خانواده های شاهد و ایثاگر، کارکنان بنیاد، اشخاص حقیقی و حقوقی و بطور کلی عموم مردم با در نظر گرفتن اولویت و ظرفیت و بهره برداری اقتصادی از امکانات تخصیص داده شده است.

گروهتل های کوثر شامل : هتل هویزه تهران، هتل سفید کنار بندر انزلی، هتل آپارتمان کوثر رامسر، هتل ثامن مشهد، هتل قدس مشهد، مجتمع تفریحی البرز و هتل شاهد قم می باشد.

هتل هویزه تهران

هتل 4 ستاره هویزه تهران در مرکز شهر تهران و تقاطع خیابان طالقانی و خیابان نجات الهی واقع شده است، این هتل مجهز با 150 اتاق که شامل یک، دو، سه تخته و سوئیت های سه و چهار تخته خانوادگی می باشد یکی از بهترین هتل های تهران می باشد که با امکانات بسیار از مهمانان خود استقبال می کند.

هتل سفید کنار بندر انزلی

هتل ساحلی سفید کنار بندر انزلی در کنار طبیعت بکر و آب وهوای مطبوعش یکی از بهترین هتل های شمال کشور می باشد که برای علاقمندان به طبیعت و جاهای دنج و ساکت یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

هتل آپارتمان کوثر رامسر

هتل آپارتمان کوثر رامسر در ساحل زیبای دریای مازندران واقع شده است، این هتل دارای سوئیت های دو خوابه و چهار خوابه و دیگر امکانات مدرن دیگر می باشد که برای راحتی حال مسافران هر روزه در حال بروز رسانی شدن می باشد.

هتل ثامن مشهد

هتل ثامن مشهد یکی از هتل های سه ستاره تاپ از گروه هتل های کوثر در مشهد می باشد که مجهز به مدرن ترین امکانات رفاهی به همراه فضای سبز و ییلاقی بسیار زیبایی می باشد و به دلیل برگزاری سمینارهای بسیار هتلی سمیناری به حساب می آید.این هتل زیبا در خوش آب و هواترین منطقه ییلاقی شهر مشهد پذیرای زائرین می باشد.

هتل قدس مشهد

هتل 2 ستاره قدس مشهد با موقعیتی منحصربفرد از لحاظ قرارگیری در کنار حرم ملکوتی امام رضا ( ع ) بسیار مورد توجه زائرین قرار گرفته است.این هتل با 66 اتاق و سوئیت با ظرفیت 146 نفر مهمان آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد.

مجتمع تفریحی ایثار البرز

مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار در منطقه ایی خوش آب و هوای کردان در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از بزرگترین و مجهزترین مراکز فرهنگی، تفریحی، ورزشی و اردوئی در کشور می باشد.

مجتمع اقامتی شاهد قم

هتل شاهد قم یا مجتمع اقامتی شاهد قم در زمینی به مساحت 7 هکتار در شهر قم واقع شده است، این مجتمع اقامتی با 20 اتاق و سوئیت مجهز و 43 اتاق خوابگاهی و با ظرفیت 440 نفر پذیرای مهمانان و زائران می باشد.

برچسب ها: ,
0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات