نکات مهم خرید بلیط ارزان هواپیما

نکات مهم خرید بلیط ارزان هواپیما

برای برنامه سفرتان قصد دارید بلیط ارزان هواپیما خریداری کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. برخی از نکاتی که در این مقاله برای تان گردآوری کرده ایم مطالعه کنید و سفری ارزان تر را تجربه کنید. برای خرید بلیط ارزان هواپیما با ایران نیهون همراه باشید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

زمانی که می خواهید بلیط هواپیما تهیه کنید سعی کنید از خرید حضوری که متکی به یک مکان است پرهیز کنید. امروز با پیشرفت تکنولوژی می توانید وب سایت ها و اپلیکیشن ها مختلف را هم زمان بررسی کنید و از قیمت تمام پرواز آگاهی داشته باشید. که با مقایسه پرواز ها و امکانات می توانید بلیط ارزان هواپیما را پیدا کنید.

ساعات پرواز هواپیما

یکی از مهم ترین عوامل در تاثیر گذاری قیمت بلیط هواپیما زمان است. باید بدانید که ایرلاین ها در محدوده زمانی خاص بلیط هواپیما را با قیمت مناسب عرضه می کنند. همانطور که می دانید قیمت ها را بررسی کرده باشید قیمت ها فارغ از نوع آن باهم متفاوت هستند.

میزان تقاضای بلیط هواپیما در طول هفته

بلیط هواپیما در زمانی که تقاضای آن کم می شود مثل اواسط هفته قیمت آن نیز قاعدتا کمتر می شود. و هرچه تقاضا بیشتر شود قیمت آن نیز بالاتر می رود. اگر در اوایل هفته ، اواسط هفته و آخر هفته وب سایت عرضه بلیط را چک کنید یا با آژانس های هواپیمایی تماس بگیرید می توانید تفاوت قیمت را مشاهده کنید.

میزان تقاضای بلیط هواپیما در فصل و ایام خاص

باید بدانید که در روز های خاص مثل ایام عید یا فصل های مثل تابستان میزان مسافرات ها بالا می رود. قیمت بلیط هواپیما نیز بالا می رود و دلیل آن نیز میزان تقاضای بلیط هواپیما است. برای خرید بلیط ارزان هواپیما باید فصل و ایام مختلف در سال را در نظر بگیرید.

تفاوت خرید بلیط هواپیما در ایرلاین مختلف

هر ایرلاین در طول روز ممکن است چندین پرواز داشته باشد که قیمت بلیط هواپیما هر پرواز به دلیل ساعت حرکت هواپیما با هم متفاوت است. برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما سعی کنید قیمت بلیط هواپیما را در ایرلاین های مختلف با هم مقایسه کنید.

کلاس پروازی

زمانی که می خواهید بلیط خریداری کنید حتما به نوع کلاس پروازی  تان توجه کنید بعد اقدام به خریداری کنید همانطور که می دانید قیمت کلاس های پروازی (اکونومی ، بیزنیس کلاس و فرست کلاس) با هم متفاوت هستند.

بلیط های ترکیبی

زمانی که می خواهید بلیط هواپیما خریداری کنید پرواز های رفت و برگشت را هم مقایسه کنید. گاه پیش می آید که خرید بلیط هواپیما یک ایرلاین در کنار خرید بلیط برگشت ایرلاین دیگر، باعث می شود که سفری با هزینه کمتری به دست بیآورید.

شبکه های اجتماعی

وب سایت مرجع و مورد اطمینان تان در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و زمانی که بلیط ارزان هواپیما  عرضه می کنند شما زودتر از دیگران از نرخ پایین بلیط آگاهی پیدا می کنید.با این روش می توانید به راحتی بلیط ارزان هواپیما خریداری کنید.

فرودگاه جایگزین

آخرین نکته در ارتباط خرید بلیط ارزان هواپیما این است که اگر برای مقصدتان فرودگاه جایگزینی یا نزدیک به مقصد وجود دارد را چک کنید این احتمال وجود دارد که بتوانید بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات