نکات مهم برای خرید بلیط لحظه آخری

نکات مهم برای خرید بلیط لحظه آخری

زمانی که قصد سفر تفریحی یا کاری را دارید برای شما پیش آمده که بین دو راهی بلیط های لحظه آخری و بلیط های مدت دار گیر کرده باشید. با ایران نیهون همراه باشید تا برخی از موارد را باهم بررسی کنیم.

بلیط هواپیما لحظه آخری

تا حالا برای شما پیش آمده که بلیط لحظه آخری را خرید کنید یا طبق برنامه ریزی که دارید بلیط مدت دار و با خیالی راحت را خرید کنید و این تردید پیش می آید که کدام برای شما بهتر است.

در ابتدا باید برنامه سفرتان را بنا بر اهیمت آن مشخص کنید که مسافرت شما درجه پر اهمیت کاری را دارا است یا قصد سفری تفریحی دارید. اگر شما در دسته مسافران کاری قرار بگیرید و زمان دقیق طبق برنامه ریزی دارید و این امکان که تغییر زمان در برنامه شما تاثیر زیادی می گذرد، باید این تصمیم را بگیرد بهتر است بلیط سفر خود را از قبل و طبق برنامه ریزی خریداری کنید و به لحظات آخر واگذار نکنید.

بلیط های لحظه آخری در بیشتر مواقع مناسب کسانی است که قصد سفر تفریحی را دارند است و این امکان را دارند که در برنامه سفر خود یک دو روز وقفه و جابجایی را انجام دهند.

البته کسانی نیز هستند برنامه مشخصی را برای سفر ندارند یا به نوعی از پیش برنامه ریزی شده که بلیط های لحظه آخری نیز برای نوع مسافران گزینه مناسبی است که در لحظات آخر بلیط هواپیما سفر خود را بخرند. بلیط های مدت دار (بلیط سیستمی) که با برنامه ریزی شما انتخاب میشود این ریسک را در جا ماندن از هواپیما یا پر بودن صندلی های هواپیما بسیار کم است و شما از قبل بلیط خود را در سیستم رزرو کرده اید.

خرید بلیط هواپیما

در زمان خرید بلیط هواپیما به نوع بلیط تان توجه کنید که بلیط سیستمی یا چارتر است گاها در بلیط های چاتری بخاطر دقت کم ایرلاین ها در ثبت تعداد مسافران مشکلاتی پیش می آید که از پرواز جا می مانید و طبق برنامه ریزی به سفر خود نخواهید رسید.

البته این را هم چشم پوشی نخواهیم کرد در قیمت بلیط های چارتر در بعضی مواقع در هزینه سفر شما چه مقدار کم خواهد شد. ولی با این وجود قیمت بلیط چارتر بین بزرگ سال و کودک فرقی ندارد و در مقابل بلیط سیستمی با همان برنامه ریزی که گفتیم و تفاوت قیمت بلیط در رده سنی وجود دارد البته هزینه آن نسبت به چارتر هم بیشتر است و در آخر اینکه ترجیح می دهید بلیط لحظه آخری سیستمی را خریداری کنید.

در سال های اخیر پرواز های لحظه آخری طرفداران زیادی را بین مسافران پیدا کرده است.

نکته : همان طور که گفتیم برای خرید بلیط هواپیما حتما درجه اهمیت سفر خود را توجه کنید بعد اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

برچسب ها: ,
5 1 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات
سارا
5 years ago

مجله جامعی دارید