بهترین تفریحات آنتالیا

بهترین تفریحات آنتالیا

تفریحات آنتالیا

آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی کشور ترکیه است که به دلیل وجود سواحل زیبا و سرمایه گذاری درست به یکی از قطب های توریستی منطقه تبدیل شده است. بهترین تفریحات آنتالیا را اغلب تفریحات آبی تشکیل میدهند. اما در کنار تفریحات آبی متنوع آنتالیا، تفریحات خاص دیگری نیز در این شهر ساحلی وجود دارد. با ایران نیهون همراه شوید تا با بهترین تفریحات آنتالیا بیشتر آشنا شوید.

آنتالیا پر است از هتل های لوکس که گرد هم آمده اند تا رفاه گردشگران را فراهم نمایند. تعداد زیادی از اقامتگاه های آنتالیا دارای ساحل خصوصی هستند و در سواحلشان انواع و اقسام فعالیت های آبی را فراهم کرده اند. شما عزیزان می توانید با بررسی و برنامه ریزی درست بیشتر از این تفریحات لذت ببرید.

پارک های آبی آنتالیا

گشت و گذار و تفریح و بازی در پارک های آبی آنتالیا از محبوب ترین تفریحات در این شهر می باشد. در آنتالیا تعداد بی شماری پارک آبی وجود دارد که اغلب آن ها متعلق به هتل های ساحلی هستند. البته استفاده از برخی از آن ها با پرداخت هزینه ی جداگانه برای افرادی که در هتل ساکن نیستند، امکان پذیر است. همچنین در آنتالیا سه پارک آبی مستقل و معروف نیز وجود دارد.

پارک آبی آکوا | aquapark

پارک آبی ریکسوس پرمیوم تروی | Rixos Premium Troy

پارک آبی ددمان | Dedeman

اسکی روی آب در آنتالیا

در آنتالیا مرکزی تفریحی به نام هیپ ناتیک | Hip Notics وجود دارد که علاقمندان می توانند از انواع مختلف اسکی روی آب در این مرکز استفاده نمایند. همچنین چندین استخر بزرگ در این مجموعه وجود دارد که بازدیدکنندگان در آن می توانند به سرگرمی های آبی مشغول شوند. لازم است بدانید که تفریحات دیگری چون تنیس نیز در این مرکز تفریحی وجود دارد اما تفریح اسکی روی آب این مجموعه از دیگر سرگرمی ها شهرت بیشتری دارد.

غواصی در آنتالیا

آب های زلال مدیترانه یکی از زیباترین نقاط برای غواصی می باشد. تفریحی هیجان انگیز زیر آب ها که می تواند شما را با دنیای زیر آب آشنا کند. در آنتالیا میتوانید با هزینه تقریبی 50 دلار به راحتی غواصی را تجربه کنید. نگران نباشید که زیاد در غواصی حرفه ای نیستید زیرا در همه ی مراکزی که امکان غواصی دارند از پایه تا پیشرفته به علاقمندان آموزش می دهند. در آنتالیا مراکز زیادی وجود دارند که امکان غواصی را برای علاقمندان فراهم میسازند از جمله: آکادمی دیپ واکینگ دایوینگ | Deep Walker Diving Academy سان دایوینگ | Sun Diving

رفتینگ آنتالیا

برای انجام کاری کمی متفاوت و هیجان انگیز، می توانید سفری هیجان انگیز با قایق را در آبهای خروشان آنتالیا امتحان کنید. نام قایق سواری در موج های خروشان و رفتینگ که به میان می آید ناخداگاه دلهره ای همراه با لذت و کنجکاوی وجودمان را فرا می گیرد، اما همه چیز کاملا امن است و قول می دهیم که از قایق بیرون نمی افتید و لذتی فوق العاده از قایق سواری را در رودخانه ای پاک و پرتلاطم تجربه می کنید.

در این سفر، شانس قایق سواری و همزمان تماشای مناظر زیبای اطراف از جمله جنگل درختان سرو و پارک ملی کانیون Canyon، را تجربه می کنید. نماینده های زیادی برای ترتیب دادن این سفر و فروش بلیط آن، در آنتالیا وجود دارند. سفر با قایق از یک تا 6 ساعت طول می کشد و شامل خوردن سه نوع غذای دریایی برای ناهار، می شود.

قایق سواری در آنتالیا

در آنتالیا گردشگران سوار بر قایق ها شده و از سواحل دور و دورتر می شوند تا در میان آب های بی کران، زلال وو زیبای دریای مدیترانه طعم آرامش را تجربه کنند. انواع قایق های موتوری، بادی و پارویی در سواحل آنتالیا فعالیت می کنند که علاقمندان می توانند به صورت حضوری بلیت آن ها را تهیه و از آن ها استفاده نمایند.

از دیگر تفریحات آبی که در آنتالیا محبوب است میتوان به ماهی گیری، فلای بورد، پاراسل، جت اسکی و … اشاره کرد.

گلف بازی در آنتالیا

بازی گلف یکی از لوکس ترین تفریحات آنتالیاست و نسبتا هزینه زیادی دربر دارد. ولی اگر توان مالی آن را دارید یکی از محبوب ترین ورزش های دنیا را در آنتالیا ترکیه امتحان کنید. در آنتالیا زمین گلف های زیادی وجود دارد که همه از استانداردهای بالا برخورداراند. سالانه افرادی از سراسر دنیا به آنتالیا می آیند تا بازی در بزرگترین زمین های گلف را تجربه کنند. در منطقه بلک Belek واقع در 30 کیلومتری شرق آنتالیا، پتانسیل بالایی برای جذب توریست با هدف گلف بازی به خاطر وجود مناظر تاریخی و طبیعی منطقه، وجود دارد.

سافاری در آنتالیا

یکی از محبوب ترین و البته بهترین تفریحات آنتالیا سافاری است. یک روز خود را به سفر با جیپ، به اطرف کوههای ثور و توقف و دیدن مناظر زیبا و تماشای روستاهای قدیمی اختصاص دهید. سافاری یکی از بهترین گزینه ها برای عاشقان هیجان بالاست . وقتی به جیپ سافاری آنتالیا می پیوندید، اولین جایی که شما را می برند، پارک ملی آنتالیا می باشد. کشف زیبایی های پارک ملی کانیون کوپارلو از راه جنگل با جیپ، مثل قایق رانی در آبهای خروشان است و ناهار هم در زیر سایه درختان زیبا سرو می شود و همچنین، امکان شنا در غار یا ساحل هم وجود دارد.

اسب سواری در آنتالیا

یکی دیگر بهترین تفریحات آنتالیا اسب سواریست. آنتالیا دارای چند مرکز اسب سواری است و برای سوارکاران حرفه ای یا مبتدی و حتی کودکان هم امکان اسب سواری وجود دارد. تعداد زیادی از مراکز اسب سواری، کافه و رستوران هم دارند، بنابراین می توانید یک روز را بدون مشکل در آنها سپری کنید. همه گردشگران در مراکز سوارکاری آنتالیا می توانند در اطراف استراحتگاهها، جنگل دیدنی کاج و نواحی تیترینگول و سورگان، اسب سواری کنند.

کلام آخر

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده و در برنامه‌ریزی سفر به شما کمک کرده باشد.

اگر تجربه سفر به آنتالیا را دارید فعالیت ها و تفریحاتی را که تجربه نموده اید با ما در میان گذارید، منتظر دیدگاه های شما خوبان هستیم.

برای ما بسیار مسرت بخش است که با نظرات خود ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایید.

0 0 رای
امتیاز بدهید
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات